پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:کارنامه کی روش برای همه روشن است.

 برانکو ایوانکوویچ ، درباره الکلاسیکو  امشب بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید اظهار داشت:  یکی از پربیننده ترین بازی های دنیا را امشب خواهیم دید. تقابل دو تیم پرستاره که بازی های بسیار زیبا و روانی را ارایه می دهد.

وی ادامه داد:من به شخصه طرفدار تیم رئال مادرید هستم و دوست دارم که رئال برنده بازی شود اما واقعیت مساله این است بارسلونا بسیار خوب و قوی در این فصل ظاهر شده و زیدان امشب کار بسیار سختی دارد. امشب رئال مادرید و سرمربی این تیم باید سه اعجوبه فوتبال را مهار کنند.هر چند به نظر من امشب کریم بنزما و کریستیانو رونالدو می توانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند و بازی نزدیکی را نسبت به تیم بارسلونا ارایه دهند.

برانکو ایوانکوویچ درباره استعفای کارلوس کی روش و خداحافظی او با تماشاگران بعد از بازی با عمان بیان داشت: من زیاد نمی توانم در این مقوله اظهار نظر کنم. اما کارنامه کی روش برای همه روشن است. تیم ملی پرتغال ، رئال مادرید و منچستر یونایتد تیم هایی بوده است که او در آنها حضور داشته و افتخارآفرینی می کرده است. کی روش تیم ایران در دوره گذشته به جام جهانی برده در حال حاضر هم به عنوان صدرنشین به دوره بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی راه پیدا کرده است. باید این مربی حفظ شود و امکاناتی که او می خواهد در اختیارش گذاشته شود. همانطور که می دانید او در این دو سال در تیم ملی ایران جوانگرایی کرده است و نتیجه آن را نیز می بینید که چه بازی های قابل قبولی ارایه می دهد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)