پرسپولیس نیوز: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:  بعید می دانم خود برانکو علاقه ای برای جدایی از پرسپولیس داشته است؛ کی روش باید راهی را که خودش آغاز کرده تا پایان ادامه دهد و تیم ملی را برای دومین بار پیاپی به جام جهانی ببرد.
 
حمیدرضا گرشاسبی درباره تمدید دو ساله قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید عرض کنم ما از این تمدید قرارداد بسیار خوشحالیم؛ چرا که خواسته همه از باشگاه و هوادار تا حتی خود شما رسانه ها هم همین بود. ما در هیئت مدیره سعی کردیم همه کارهایی که قرار است انجام شود را فقط در حد حرف باقی نگذاریم و برای دستیابی به آن، عمل کنیم و حرکتی روبه جلو داشته باشیم. با همکاری همه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و رهنمودهای دکتر گودرزی که دغدغه شدیدی برای بازگشت دو باشگاه بزرگ پایتخت به جایگاه اصلیشان داشتند؛ توانستیم این اقدامات را انجام دهیم.
 
وی در ادامه افزود: زمانی که برانکو مشغول به کار شد و طبق ارزیابی که خودمان داشتیم و رضایت مندی هواداران را دیدیم و در کنار آن تایید شما اصحاب رسانه هم قرار گرفت؛ متوجه شدیم ایشان چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاق مداری در سطح بسیار بالایی هستند. به همین دلیل پیش از پایان فصل، برای تمدید قراردادشان اقدام کردیم و رایزنی های لازم را انجام دادیم. در کنار ما از چند کشور دیگر هم به برانکو پیشنهاداتی شده بود اما در نهایت این تیم پرسپولیس بود که موفق شد دو سال با ایشان قرارداد امضا کند. حالا دیگر هم خود برانکو، هم بازیکنان، هم ما و هم هواداران نسبت به آینده خیالشان راحت است. در راستای دو ساله شدن تمدید قرارداد، تلاش های زیادی انجام دادیم و خدا را شکر که هواداران از ما راضی هستند.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مبلغ قرارداد برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: قراردادی که با برانکو امضا کرده ایم کاملا معقول و منطقی است و تقریبا با قرارداد فصل قبل یکی است و تنها با اندکی افزایش همراه بوده است که مطمئن باشید اگر منطقی نبود زیر بار نمی رفتیم. خود برانکو هم برای شادی دل هواداران چندان روی مسائل مالی تاکید نداشت و خیلی خوب با ما همکاری داشت.
 
وی درباره شایعات به وجود آمده مبنی بر اینکه در صورت رفتن کی روش از تیم ملی ایران، برانکو سرمربی خواهد شد و آیا باشگاه پرسپولیس در صورت به وجو.د آمدن چنین شرایطی اجازه خروج را به برانکو خواهند داد؛ اذعان داشت: تا به الان بحثی در این رابطه نشده است و انشا… مشکل کی روش حل می شود و او به کارش ادامه می دهد. او مربی فنی و توانمندی است و باید با قدرت و طبق قراردادش به کارش ادامه دهد. از طرفی بعید می دانم خود برانکو علاقه ای برای جدایی از پرسپولیس داشته است. الان مطرح کردن این صحبت ها نیست. کی روش باید راهی را که خودش آغاز کرده تا پایان ادامه دهد و تیم ملی را برای دومین بار پیاپی به جام جهانی ببرد. دکتر گودرزی هم در جلساتی که برگزار شده بود؛ تاکید داشتند که کی روش به کارش ادامه دهد.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادعای برخی از اعضای هیئت مدیره مبنی بر اینکه در جریان مذاکرات باشگاه با برانکو برای تمدید قرارداد نبودند؛ تصریح کرد: غیر ممکن است. در تمام جلسات هیئت مدیره درباره روند مذاکرات با برانکو صحبت می شد و همگی در جریان تمدید قرارداد بودند.
 
وی درباره اعتراض دو باشگاه استقلال و ملوان به زمان برگزاری بازی این هفته سرخپوشان و به وجود آمدن این شائبه که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با سرخپوشان تعامل بیشتری دارند و هوای این تیم را دارند؛ بیان داشت: این حرف را قبول ندارم. اگر می خواستند هوای ما را داشته باشند؛ در هفته بیست و چهارم که به خاطر هادی نوروزی می خواستیم از حضور هوادارانمان بهره مند شویم تا دل خانواده آن مرحوم را شاد کنیم اجازه حضور تماشاچیان را می دادند. پرسپولیس کار خودش را می کند. خیلی از اوقات داوری ها علیه ما بوده است و حتی صدای تیم های رقیب هم به خاطر این مساله درآمده است اما بازهم ما چیزی نگفتیم. انشا.. این چند بازی باقیمانده هم با خیر و خوشی انجام شود.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه توضیح داد: درباره مسائل مالی چندان در جریان نیستم ولی باشگاه روند منطقی خودش را در این باره انجام می دهد. بازیکنان هم به تیم و هواداران خود متعهد هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
 
وی درباره دربی هفته آینده و اینکه قبول دارد این دیدار فینال لیگ خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: من قبول ندارم که بازی با استقلال فینال است. ما ابتدا باید تمام تمرکزمان بر روی بازی با ملوان باشد. اما در ادامه هیچ چیز مشخص نیست. امتیازات همه تیمها به هم نزدیک است. قبول دارم که بازی با استقلال برای هر دو تیم 6 امتیازی است. قهرمان لیگ را نمی توان پیش بینی کرد و حتی گفتن اینکه کدام تیمها مدعی ترند را هم نمی شود گفت. همه 5 رقیب ما برای قهرمانی شانس دارند و می توانند رقیب سختی برایمان باشند؛ علی الخصوص استقلال تهران.
گرشاسبی در پایان گفت: ممنوم می شوم اگر همه کمک کنیم کی روش با قدرت به کار خودش در تیم ملی ادامه دهد. در کنار آن باید تلاش کنیم مظلومی در استقلال و برانکو در پرسپولیس کار خودشان را انجام دهند. یقین داشته باشید اگر این دو تیم قوی باشند؛ تیم ملی قدر و خطرناکی خواهیم داشت.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)