پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازیکنانی که در تیم هستند همه آماده و توانا هستند تا در نبرد قهرمانی شرکت کنند.
 
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه مراسم انتخاب بهترین های لیگ برتر اظهار داشت:این مراسم خیلی به ما روحیه می دهد.نفراتی که انتخاب می شوند می توانند به خوبی کارشان را در لیگ ادامه بدهند.
 
وی درباره اینکه وضعیت پرسپولیس گفت:تیم ما تکمیل شد.در کنار مشکلاتی که داشتیم فکر می کنم تیم آماده است.یک مشکل داریم که چند بازیکن برای بازی اول محروم هستند.اما خوشحالی ام از این است  که تعداد قابل توجهی بازیکن جوان داریم که باعث امیدواری من می شوند.
 
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:شوق و میل پرسپولیس یکی است.آن هم تلاش و نبرد برای قهرمانی است.دوست داریم هر چه بیشتر برای هواداران شادی به ارمغان بیاوریم.
 
وی درباره اینکه آیا به هیات مدیره درباره بازیکنان نامه مکتوب داده است گفت:این ها همه بازیکنان پرسپولیس هستند و ما همیشه در حال همکاری و مشورت با کمیته فنی هستیم.طبیعی است که همیشه آن چیزی که آدم می خواهد به وجود نمی آید. بازیکنانی که در تیم هستند همه آماده و توانا هستند تا در نبرد قهرمانی شرکت کنند.
 
وی درباره عدم حضور سید جلال حسینی در پرسپولیس اظهار داشت:ما در این پست بازیکنان مدنظرمان را داشتیم و نیازی به جذب بازیکن جدید نداشتیم.
 
سرمربی پرسپولیس درباره شایعه مربوط به درگیری میان محمود خوردبین و قنبرپور در ترکیه گفت:برخی همکاران شما آنجا بودند و می توانند شهادت بدهند اردو را بدون مشکل برگزار کردیم.
 
برانکو درباره وضعیت دروازه بان های پرسپولیس در فصل آتی اظهار داشت:مکانی،صادقی و قدیمی پور دروازه بان های ما هستند
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)