پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون افتتاح این مرکز پزشکی مدرن ادامه کار با کیفیت امکانپذیر نبود.

 برانکو ایوانکوویچ پس از افتتاح مرکز ایفمارک گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم صمیمانه به کسانی که این مرکز را افتتاح کردند تبریک بگویم. همانطور که در مراسم شنیدید فقط 40 مرکز مشابه این مرکز در دنیا داریم. بدون افتتاح این مرکز پزشکی مدرن ادامه کار با کیفیت امکانپذیر نبود. به دکتر زهرا هراتیان و همکارانشان تبریک می‌گویم. خودم شاهد بودم که آنها برای افتتاح چنین مرکز پزشکی چقدر تلاش کردند.

وی افزود: این مرکز فقط مختص به فوتبال و فوتبالیست‌ها نیست و قرار است به همه ورزشکاران در رشته های مختلف خدمات ارائه کند. امروزه استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی در کنار ورزش‌های پرزحمت یکی از ضروریات است تا هم از مصدومیت‌ها پیشگیری شود و هم در درمان مصدومیت ورزشکاران کمک کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در چند وقت اخیر اخبار ناگواری از فوتبالیست‌ها شنیدیم. وجود چنین مرکزی می‌تواند به سلامت بازیکنان و همچنین پیشگیری آنان از مصدومیت احتمالی ورزشکاران کمک کند. این مرکز از استانداردهای پزشکی بالایی برخوردار است. همچنین قرار است این مرکز خدمات آموزشی هم به تیم‌های پزشکی که در باشگاه‌ها فعالیت دارند ارائه کند و می‌تواند همکاری حداکثری با ما مربیان داشته باشد.

مرکز پزشکی ورزشی ایفمارک با حضور میهمانان خارجی و همچنین امضای تفاهم‌نامه رئیس فدراسیون فوتبال و معاون هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.ر حاشیه مراسم افتتاح مرکز پزشکی ایران (ایفمارک) تفاهم‌نامه‌ای میان فدراسیون فوتبال و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران توسط علی کفاشیان و دکتر مظاهری معاون هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی امضا شد.

* رضا چلنگر، هومن افاضلی، منصور قنبرزاده و آصفی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در این مراسم حضور داشتند.

* مسئولان برگزاری این همایش اقدام به پخش تیزرهایی کردند که برانکو ایوانکوویچ در اظهارنظری در این تیزر اعلام کرد از امکانات این مجموعه شگفت‌زده شده است.

* هنگامی که بازیکنان و اعضای تیم استقلال در این مرکز پزشکی تست سلامت را پشت سر گذاشتند جاسم کرار در استقلال حضور داشت و حنیف عمران‌زاده نیز در تیزر مربوطه اعلام کرد که تست‌ها با سال‌های گذشته فرق کرده است.

* با برنامه‌هایی که برای افتتاح این مراسم تدارک دیده شده بود سکویی مانند دروازه قرآن تهیه شد و افتتاح‌کنندگان آن از زیر این سکو عبور کرده و به این شکل مرکز پزشکی ورزشی ایفمارک را افتتاح کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)