پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه تا روز جمعه هفته جاری دروازه‌بانی جدید به خدمت خواهد گرفت.

 برانکو ایوانکوویچ پس از برتری 5 بر 2 تیمش مقابل پیکان در دیداری دوستانه اظهار داشت: هدف ما این بود که پنج بازیکن را مورد ارزیابی قرار بدهیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند، چون بهترین تمرین برای ما بازی کردن است. هر چند اشتباهاتی در این دیدار داشتیم، ولی فردا نیز همه بازیکنان را یک نیمه بازی می‌دهیم.

هوا آلوده باشد پلی‌استیشن بازی می‌کنیم!
وی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به اینکه فردا هوای تهران بسیار آلوده پیش‌بینی شده است باز هم ترجیح می‌دهد تیمش در یک بازی دوستانه دیگر به میدان برود، اظهار داشت: تا الان به من در مورد آلودگی هوای تهران در روز دوشنبه چیزی نگفته‌اند و اگر واقعاً این‌طور باشد شرایط را بررسی کرده و تصمیم می‌گیریم. ما صبح فردا یک جلسه تمرین در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی خواهیم داشت و عصر نیز چنانچه شرایط فراهم باشد بازی دوستانه خود را انجام می‌دهیم. در غیر این‌صورت بازیکنان را به سالن بدنسازی خواهیم برد. البته شاید هم پلی‌استیشن بازی کنیم.

ما بدون دروازه‌بان نیستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب دروازه‌بان در این باشگاه نیز گفت: ما بدون دروازه‌بان نیستیم و فعلاً مرتضی قدیمی‌پور را در این پست داریم. در خصوص جذب دروازه‌بان‌های دیگر در دو سه روز آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

برانکو در پاسخ به این سؤال که چه نفراتی برای پست دروازه‌بانی مدنظرش هستند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که باشگاه با بازیکنی قرارداد نهایی را امضا نکرده است از گزینه‌ای نام نمی‌برم. وقتی این اتفاق افتاد مطمئناً باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

تا روز جمعه دروازه‌بانی جدید جذب می‌کنیم
وی در واکنش به طرح این پرسش که آیا پرسپولیس می‌خواهد با همین یک دروازه‌بان وارد مسابقات جام شهدا شود، عنوان کرد: نه، ما قطعاً تا روز جمعه دروازه‌بانی جدید جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا نگران رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام شهدا نیست، چرا که در هفته هجدهم لیگ باید به مصاف این تیم اصفهانی بروند، تصریح کرد: نه هیچ اشکالی ندارد که ما دو بار با ذوب‌آهن بازی کنیم. ما هر دو بار این تیم را شکست خواهیم داد.

برانکو در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان تستی حاضر در تمرین تیمش نیز گفت: از جمع بازیکنان تستی من امیرعباس آینه‌چی را پسندیدم و باشگاه با او قرارداد امضا خواهد کرد. دیگر نفرات همچنان باید در تمرین حاضر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)