پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت: تا پایان فصل قصدی برای گرفتن بازیکن جدید نداریم.

 برانکو ایوانکوویچ در خاتمه دیدار مقابل صبا در جام شهدا اظهار داشت: قبل از هر چیز به بانیان این تورنمنت تبریک می گویم. این مسابقات بسیار انسانی بود و از طریق این مسابقات، تیم صبا، ذوب آهن و پرسپولیس و سایپا آماده شدندخودشان را برای ادامه لیگ آماده کردند.

وی ادامه داد: یک بار دیگر به صبا تبریک می گویم. بازی هر چند کم گل بود اما موقعیت های فراوان زیادی ایجاد شد.ما و صبا لیاقت حضور در فینال را داشتیم.

برانکو درباره حضور لوبانوف در پرسپولیس اذعان داشت: ما لوبانوف را گرفتیم البته امروز در تیم خود حضور نداشت. دروازه بان جوان خود را استفاده کردیم. تا پایان فصل قصدی برای گرفتن بازیکن جدید نداریم و با همین بازیکنان می توانیم به هدف خود که قهرمانی است برسیم.

 

ی در پاسخ به این سوال که چرا کیفیت بازی از نظر فنی در سطح خوبی نبود یادآور شد: بازی برای هر دو تیم سنگین بود و ما انتظار این را داشتیم با تیمی بازی کنیم که فوتبال را محکم و دونده بازی می‌کند. فکر کنم هوای سرد تاثیر منفی روی بازی گذاشته بود و همینطور باعث شد تماشاگران کمتری به ورزشگاه بیایند.

برانکو تصریح کرد: در زمان مناسبی گل نخوردیم؛ دقیقا زمانی گل دریافت کردیم که سوار بازی بودیم و انتظار این را نداشتیم که دروازه‌مان باز شود و شاید به خاطر همین بود که در ادامه نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم. من به این بازی به عنوان یک بازی تدارکاتی مناسب برای تیمم نگاه می‌کنم و بیشتر از این هم فکرم را مشغول این مسابقه نمی‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که درباره دایی و تیمش چه نظری دارد، گفت: دایی نشان داده که در زمان مربیگری هم پیشرفت خوبی داشته و از دانش و تجربه کافی برخوردار است. صبا را یکی از تیم‌های خوب لیگ همینطور این تورنمنت دیدم. در واقع هر 4 تیمی که در این تورنمنت شرکت داشتند از بهترین‌های لیگ بودند و تاکید می‌کنم جای تیم‌های استقلال تهران و خوزستان و همینطور سپاهان و تراکتورسازی در این جام خالی بود.

وی درباره اینکه فکر می‌کند چه تیم‌هایی شانس قهرمانی در لیگ را دارند، گفت: همه 7،8 تیم بالای جدول از شانس کافی برای قهرمانی برخوردار هستند و نیم‌فصل دوم شاهد رقابت خیلی خوبی در بالای جدول خواهیم بود و امیدوارم این رقابت را از رقبا ببریم.

برانکو در پایان درباره سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مربیگری در تیم ملی سخت‌تر است یا باشگاهی، گفت: این دو مقوله متفاوت با یکدیگر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)