مرجع خبری پرسپولیس : اگر این مربی کروات دعوت مسئولان پرسپولیس را بپذیرد و به ترکیه سفر کند باید همه چیز را تمام شده دانست .

اگر چه به محض دريافت پيشنهاد پرسپوليس، برانكو «نه» خود را با يك ايميل به باشگاه فرستاد اما اين حرف انصاري‌فرد كه «99 درصد برانكو سرمربي است» يعني مذاكرات

هنوز متوقف نشده. در همين چند روز گذشته نماينده‌هاي باشگاه دايما با برانكو ايوانكوويچ در تماس بوده‌اند و لابد توافقاتي هم حاصل شده كه فرخزادي مي‌گويد: «گزينه اصلي ما برانكو است و بعيد مي‌دانم در مسائل مالي با او به مشكل بخوريم.» البته رضا چلنگر كه بعد از سال‌ها هنوز با برانكو در ارتباط است مدعي شده كه جز او، كسي از ايران نمي‌تواند با مربي كروات تماس برقرار كند و خودش هم به عنوان تنها رابط برانكو در رابطه با ايراني‌ها، از مذاكره با مديران پرسپوليس بي‌خبر است. خود برانكو هم حاضر به مصاحبه با رسانه‌هاي ايراني نيست و معمولا خودش را از دسترس خبرنگاران دور نگه مي‌دارد. به‌طوري كه يك مقام مسوول در باشگاه پرسپوليس ادعا كرده كه بستگان يكي از اعضاي سابق باشگاه- شايد حسين هدايتي- مرد كروات را تهديد كرده كه هرگز پايش را به ايران نگذارد. البته براي اين ادعا نمي‌توان اساس درستي را پيدا كرد چرا كه مديران پرسپوليس بعد از هر ناكامي در جذب مربيان خارجي آن‌را مطرح كرده‌اند. گذشته از همه اينها مديرعامل باشگاه هنوز از طريق واسطه‌هايش به دنبال جلب رضايت برانكو ايوانكوويچ است و حتي قرار شده در جريان سفر به تركيه، ادامه مذاكرات به‌صورت حضوري انجام شود. آنچه مشخص است اينكه اگر برانكو به دعوت پرسپوليس به تركيه برود، بايد همه چيز را تمام شده دانست و او از همان‌جا كارش را آغاز خواهد كرد.

 از طرف ديگر پرسپوليسي شدن رايزبرگن هلندي هنوز منتفي نشده. هر چه باشد او هم حاضر به قبول همكاري با عابدزاده و عبدي است و هم اينكه مبلغ درخواستي‌اش شايد حتي كمتر از چيزي باشد كه باشگاه درنظر دارد. برخلاف او، نام اوسوالدو آرديلس آرژانتيني فقط از سوي مديرعامل مطرح شد و ديگر حرفي از او به ميان نيامد، به‌طوري كه گفته مي‌شود حضور او در ايران اصلا ممكن نيست. جالب‌تر از همه كلاوس تاپ مولر است كه مديران پرسپوليس هنوز از جذب او نااميد نشده‌اند. البته مذاكرات به‌طور كامل متوقف شده اما مديرعامل در تلاش است با جذب يك اسپانسر با قيمت بالا، هزينه‌هاي استخدام تاپ مولر آلماني را بپردازد و به داستان بي‌فرجام كادرفني پرسپوليس پايان دهد. همه اينها درحالي است كه برخلاف باشگاه، بازيكنان پرسپوليس اصلا با حضور سرمربي خارجي موافق نيستند. آنها دلخور از اين‌همه بلاتكليفي و اينكه روزانه با مربياني تمرين مي‌كنند كه نقشي در انتخاب ارنج ندارند، معتقدند كه در شرايط فعلي مربي داخلي براي پرسپوليس بهتر است. آنها عقيده دارند كه هماهنگ شدن مربي خارجي در زمان اندك باقيمانده تا شروع ليگ غيرممكن است و به همين خاطر مربي خارجي به درد پرسپوليس نمي‌خورد!
البته مديران پرسپوليس توجه چنداني به اين نظريه ندارند و حتي وعده داده‌اند كه امروز و تا پيش از سفر به تركيه، سرمربي جديد را معرفي خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)