پرسپولیس نیوز: برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: باید با آقای نژادفلاح جلسه بگذاریم و در این مورد هم‌اندیشی کنیم تا به این نتیجه برسیم که چه کسی در کادر فنی نفر دوم خواهد بود. باید در این مورد بررسی دوباره‌ای انجام شود.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در همه جای دنیا طبیعی است وقتی یک مربی به تیمی می‌رود دستیاران خودش را بیاورد، به این دلیل که برنامه‌ها راحت‌تر پیش برود، چون هر مربی برنامه خاص خودش را دارد. اگر قرار باشد با دستیار جدیدی کار کند، هماهنگ شدن، زمان می‌برد و در این بین بحث عدم اعتقاد وجود ندارد بلکه روش کاری هر مربی متفاوت است.
 
وی درباره اینکه آیا نادر باقری و علیرضا امامی‌فر از کادر فنی پرسپولیس جدا شده‌اند، گفت: من امروز با آنها صحبتی داشتم و ابتدا از خدماتی که برای پرسپولیس داشتند، تشکر کردم. به هر حال هر مربی دستیاران خودش را دارد اما این موضوع را در مدت زمان باقی‌ مانده حل خواهیم کرد تا در ادامه فصل شرایط را مورد بررسی قرار دهیم. من از هر دو مربی به خاطر خدماتی که برای پرسپولیس داشتند، تشکر کردم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه کارلوس کی‌روش پیش از این چندین بار با مربیان باشگاهی دچار مشکل شده و فکر می‌کند با او هم به مشکل بخورد، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم او دچار چه مشکلاتی شده است. به هر حال باشگاه برنامه‌های خودش را دارد و مطمئنا همه می‌خواهند که بهترین نتایج را بگیرند. مطمئنا نتایج خوب باشگاه‌ها به تیم ملی هم کمک می‌کند و من هم عشق مردم به تیم ملی را به خوبی می‌دانم و این را می‌توان در بین آنها پیدا کرد.
 
برانکو یادآور شد: من به تازگی آمده‌ام و شرایط را نمی‌دانم اما کی‌روش را درک می‌کنم چون خودم مربی بودم و او دوست داشت بازیکنان را در اختیار داشته باشد و در طرف مقابل هم مربیان باشگاهی حق دارند. بالاخره در این مورد باید یک راه‌حل پیدا کرد که همه راضی باشند.
 
وی در مورد اینکه دستیاران گذشته‌اش مانند فرکی که به مربیان بزرگی مبدل شده‌اند، گفت: خیلی خوشحالم، چه کسی باید در این فوتبال مربی باشد؟ مگر جز این است که بازیکنان و افراد بزرگ باید آموزش ببینند و به مربیان خوبی مبدل شوند. من همکاری خیلی خوبی با فرکی در گذشته داشتم و در کنار او به جام جهانی راه پیدا کردیم و نتایج درخشان بوسان رقم خورد. او شایستگی‌هایش را به خوبی اثبات می‌کند و نه تنها در فولاد بلکه نفت هم عملکرد خوبی بر جای گذاشت.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعد از اینکه به ایران آمدم مشکلی داشتم که باید به زاگرب برمی‌گشتم. بازی با النصر را در اینجا دیدم که بازی بسیار خوبی بود و حالا که دوباره برگشتم تمام تمرکزم را روی پرسپولیس خواهم گذاشت چون مشکلات حل شده و من هم تا انتهای فصل در ایران هستم.
 
برانکو در پاسخ به این سوال که آیا با تمامی نفرات کادر فنی قبلی قطع همکاری کرده است، گفت: در همه جای دنیا طبیعی است وقتی یک مربی به تیمی می‌رود دستیاران خودش را بیاورد، به این دلیل که برنامه‌ها راحت‌تر پیش برود، چون هر مربی برنامه خاص خودش را دارد. اگر قرار باشد با دستیار جدیدی کار کند هماهنگ شدن، زمان می‌برد و در این بین بحث عدم اعتقاد وجود ندارد بلکه روش کاری هر مربی متفاوت است.
 
وی با اشاره به دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: ما در خوزستان بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بدشانسی باعث شد که پیروز نشویم. تیم خوبی داریم و بازی با النصر همه ما را به آینده امیدوار کرد. با این حال من تازه آمده‌ام و امیدوارم بتوانم در این مدت کوتاه تاثیرگذار باشم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی با سپاهان بسیار سنگین و سخت است. از حساسیت دیدار  پرسپولیس مقابل این تیم کاملا اطلاع دارم و به نظرم این بازی حتی حساس‌تر از بازی با استقلال است. ما باید فراموش کنیم که در 4،5 سال اخیر در بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه اتفاقی رخ داده و به بازی این هفته فکر کنیم با این حال سپاهان تیمی بسیار خوب است که در 4،5 سال گذشته مدام در بالای جدول قرار داشته، جزو مدعیان قهرمانی بوده و 2 بار هم قهرمان شده است. سپاهان تیمی باثبات است که همین موضوع با نتایج آنها ارتباطی مستقیم دارد و می‌دانم که این هفته نیز بازی سختی خواهیم داشت.
 
برانکو افزود: درباره پرسپولیس هم نیاز نیست که بخواهم توضیحی بدهم، چرا که باشگاه پرسپولیس نیاز به توضیح ندارد و ما هواداران بسیار پرشوری داریم. همه ما متحد خواهیم شد که در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشیم و بنا را برای قهرمانی گذاشته‌ایم. باید در پرسپولیس بجنگیم و مدام برای هواداران برد بیاوریم تا آنها را خوشحال کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چقدر برای تیمش شانس قائل است، گفت: مطمئنا شانس زیادی برای راهیابی به دور بعدی داریم و مهمترین هدف ما نیز همین بوده که این هدف را مدیریت باشگاه برای من تعیین کرده است. به هواداران قول می‌دهم که پرسپولیس در آسیا به بهترین شکل بازی کند و ما راهی دور بعد خواهیم شد که از این به بعد بازیکنان باید توان خود را بالاتر ببرند.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از این به بعد کاری خواهیم کرد که درفشی‌فر پر از تماشاگر شود.
 
ایوانکوویچ درباره حضورش در پرسپولیس و اینکه چه حسی دارد، گفت: 3 سال بود که نام من برای حضور در پرسپولیس مطرح می‌شد اما هیچ وقت این اتفاق رخ نداد. حضور در پرسپولیس برای من رویایی بود که اکنون به واقعیت تبدیل شد و خوشحالم که بعد از 3 سال مطرح شدن نامم بالاخره به این تیم آمدم. من به پرسپولیس آمده‌ام که در این تیم به موفقیت برسیم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا در پرسپولیس دست به جوانگرایی خواهد زد یا نه، اظهار داشت: من زمانی هم که در تیم ملی بودم جوانگرایی کردم و بازیکنانی مانند کعبی و تیموریان را با 19، 20 سال سن بازی دادم. باید ابتدا ببینیم که در کدام پست‌ها به بازیکن نیاز داریم و در این خصوص با نژادفلاح جلسه خواهیم داشت اما قطعاً جوانگرایی نیز خواهم کرد.
 
برخی بازیکنان نگران این هستند که شما در پایان فصل آنها را کنار بگذارید و بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کنید. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع تأکید کرد: من به دنبال کنار گذاشتن بازیکنان نیستم. بازی با النصر را از نزدیک دیدم و نمایش بازیکنان مقابل استقلال خوزستان را هم تماشا کردم. به نظرم بازیکنان با کیفیتی در پرسپولیس هستند که بیشتر آنها در تیم می‌مانند.
 
وی همچنین در خصوص دیدار بعدی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویای قطر عنوان کرد: بازی رفت تیم مقابل لخویا را دیدم و آنها تیم قدرتمندی هستند اما ما باید تلاش کنیم تا تیم اول گروه شویم. اکنون نیز فقط به بازی سپاهان فکر می‌کنیم و بعد از این دیدار سراغ بازی با لخویا خواهیم رفت.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)