پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:خوشحال هستم و خیلی راضی.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پایان مسابقه مقابل صبا اظهار داشت: خوشحال هستم و خیلی راضی؛ به خاطر برد در برابر تیمی قدر و خیلی قوی. همین طور لازم است به همه حاضران در جلسه و تمام ایرانیان عید نوروز را تبریک بگویم.

وی افزود: فکر می کنم هدیه نوروزی خوبی به هواداران دادیم. مایل هستم از بازیکنان خود تمام تشکر خود را بکنم زیرا تلاش فراوانی کردند. ما نیاز فراوانی به برد داشتیم تا بتوانیم به مسیر خود در جهت رسیدن به هدف ادامه دهیم. فکر می کنم تا هفته آخر سرنوشت قهرمان مشخص نشود. این سه امتیاز ما را به حداقل اختلاف با صدرنشینان رساند و ما یکی از کاندیدهای قهرمانی ماندیم. بچه ها از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار کردند و استحقاق برد را داشتند. چند موقعیت خیلی خوب هم علاوه بر گل داشتیم و این ها می تواند نشان دهد که ما می توانیم قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس  گفت: ما به قم نیامدیم که ببازیم. در همان دقیقه 3 شانس گل داشتیم. قبل از بازی مشکلات زیادی داشتیم از جمله نبودن کمال و بنگر. خالقی فر مدت زیادی است که در تیم نیست. لازم بود اصلاحاتی در روش خود ایجاد کنیم. اما مهم نیست. امید و علیپور را به عنوان مهاجم استفاده کردیم. طبیعی است که یک آمادگی تاکتیکی در تیممان وجود دارد. با توجه به نحوه بازی صبا لازم بود تغییراتی ایجاد کنیم. صبا در استفاده از ضد حملات یکی از بهترین های لیگ است و ما موفق شدیم نقاط قوت این تیم را بپوشانیم. در ضربات ایستگاهی هم بچه ها به خوبی استفاده کردند. آن ها موقعیت های چندانی برای گلزنی ایجاد نکردند.

وی درباره اینکه پرسپولیس پس از گل عقب نشست خاطرنشان کرد: من قبل  از هر چیز بگویم که دفاعی بازی نکردیم زیرا به دنبال گل دوم بودیم. آوردن طارمی برای رسیدن به گل دوم بودیم. ما از همان دقیقه اول در  تلاش بودیم که بازی را کنترل کنیم. پس از گل بازی فیزیکی شد با ارسال های بلند که در این شرایط باید دید کدام تیم از توپ های دوم بیشتر استفاده خواهد کرد. از ضربات ایستگاهی هم دو سه موقعیت داشتیم.

 سرمربی پرسپولیس در رابطه با بازی کفشگری گفت: هم بابک و هم کفشگری خوب بودند. او خوب بازی کرد. همه چیز بستگی به موقعیت تیم دارد و من خوشحالم که کفشگری ثابت کرد استحقاق بودن در پرسپولیس را دارد و بازی خوبی ارائه کرد؛ حتی با وجود مصدومیت شدیدی که داشت. در پست وی دو ملی پوش داریم؛ کمال و نوراللهی.

 

برانکو در مورد نیمکت نشینی طارمی گفت: او آماده نبود.

برانکو بیان داشت:  کمال و رضاییان نفرات ملی پوش ما هستند و طبیعی است که نمی توان ملی پوشها را کنار گذاشت. در مجموع من از آن ها راضی بودم چون هر کاری خواستم انجام دادند. امروز نورمحمدی مصدوم بود. دیدید که بنگر هم آمد تا بچه ها را تشویق کند و در کنار آن ها باشد تا در کنار هم برای برد شادی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)