پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازی بسیار سختی مقابل نساجی مازندران در زمین چمن مصنوعی پیش رو داریم.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دیروز کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا شروع کردیم و همانطور که بارها گفتم، این سخت ترین سطح فوتبال در آسیا است. در لیگ قهرمانان آسیا تک امتیاز ها از اهمیت زیادی برخوردار است. از عملکرد بازیکنانم در دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان راضی هستم و به آنها افتخار می کنم.

برانکو درخصوص گل مشکوک تیم پاختاکور، گفت: گل آنها قانونی نبود و داور، خطا و آفساید را ندید. نمی توانم اشتباه داور را باور کنم.  در هیچ مسابقه ای به دنبال سود بردن از قضاوت داوران نیستیم و امیدوارم کفاشیان که در کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولیت دارد، از حق باشگاه های ایرانی دفاع کند تا ما اینگونه متضرر نشویم.  در تمرین امروز ماریو بودیمیر را در اختیار نداشتیم، اما سایر نفرات در شرایط خوبی قرار دارند.

وی تصریح کرد: بازی بسیار سختی مقابل نساجی مازندران در زمین چمن مصنوعی پیش رو داریم، اما با قدرت در آن حاضر خواهیم شد. متاسفانه شایان مصلح مصدوم و سیامک نعمتی محروم در این مسابقه غایب هستند.

برانکو در رابطه با وضعیت امید عالیشاه اظهارداشت: او در بازی با نساجی هم همراه ما نخواهد بود و احتمال دارد دیدار با السد قطر را هم از دست دهد.

وی درخصوص فشردگی مسابقات لیگ و همکاری با برخی باشگاه و تغییر محل برگزاری مسابقات آنها، گفت: درمورد تقویم مسابقات زیاد صحبت کردم، اما اینگونه برنامه ریزی سودی برای باشگاه ها و بازیکنان ایرانی ندارد. دوستان پیشنهاد تغییر زمان دیدار مقابل نساجی را دادند، اما تاریخ جایگزین بسیار بدتر بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)