پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نمی‌داند چرا به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده است.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احضارش به کمیته اخلاق به خاطر اینکه کروز را نشناخته است، گفت: مگر من مجبور هستم همه را بشناسم.

* نمی‌دانم داستان چیست اما فردا به کمیته اخلاق می‌روم

وی افزود: فردا به کمیته اخلاق می‌روم، نمی‌دانم موضوع چیست، این کمیته یک موسسه ذیصلاح در فدراسیون فوتبال است و وقتی به آنجا مراجعه کردم می‌توانم بگویم ماجرا از چه قرار است.

* دلیل احضار را نمی‌دانم

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا اینکه او گفته نمی‌داند فلان‌شخص چه کسی است باید به خاطرش به کمیته اخلاق احضار شود، عنوان کرد: نمی‌دانم دلیل احضار من چیست. فردا به آنجا مراجعه می‌کنم تا ببینم وضعیت چطور است.

* من باید بگویم که چه کسی بازی کند و چه کسی هم بازی نکند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دلیل حضور او در کمیته اخلاق ارائه توضیحات در مورد جذب ۲ بازیکن بی‌کیفیت اوکراینی است، اظهارداشت: باید فردا ببینم دلیل احضارم به کمیته انضباطی چیست. بازیکنانی که در لیگ اوکراین بازی می‌کنند کیفیت حضور در لیگ ایران را دارند، حق من است که بدانم چه کسی باید بازی کند و چه کسی بازی نکند. فکر کنم این یک موضوع عادی است و معمول است.

* دوست ندارم بازیکنی را به کی‌روش تحمیل کنم

وی در رابطه با اینکه کدام بازیکنان پرسپولیس کیفیت حضور در تیم ملی را دارند اما از سوی سرمربی دعوت نمی‌شوند، گفت: دوست ندارم بازیکنی را به تیم ملی تحمیل کنم، وظیفه ما این است که تیم و بازیکنان را هرچه بهتر آماده کنیم، بیشتر گل بزنیم و بیشتر برنده شویم. در کنار این مسئله هم خلاقت و زیبایی در بازی داشته باشیم، اینکه بازیکنی به تیم ملی دعوت شود باعث افتخار ما و باشگاه است، خوشحالیم که تعداد زیادی بازیکن در تیم ملی داریم، اینکه چه کسی انتخاب خواهد شد بستگی به نظر سرمربی دارد.

*فولاد، ذوب آهن و حتی استقلال شانس قهرمانی دارند

وی در مورد اینکه رقیبان پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی کدام تیم‌ها هستند، تصریح کرد: طبیعی است که همه دنبال کنندگان ما شانس موفقیت دارند، لیگ یک ماراتن است، امتیازات تیم‌ها در آخر فصل شمرده می‌شوند، فولاد، ذوب‌آهن و حتی استقلال شانس دارند اما باید یک کار عجیب انجام دهند و پیروزی‌های پشت سر همی کسب کنند البته ما هم باید بازنده شویم؛ ما این اجازه را نمی‌دهیم و در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم تا هرچه بیشتر امتیاز کسب کنیم.

* اول بازی نفت آبادان، بعدا به بازی های آسیایی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای کسب قهرمانی زودهنگام و استراحت به بازیکنان تیمش در هفته‌های آخر دارد؟ عنوان کرد: واقعاً به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آنها مدت زیادی است که فرم خود را حفظ کردند و در سطح بالا بازی می‌کنند، ما کیفیت‌مان را در آسیا هم نشان دادیم، به هر حال در آسیا نمی‌توان در تمامی مسابقات برنده شد، بازی به بازی پیش می‌رویم و مهمترین مسابقه برای ما دیدار بعدی مقابل صنعت نفت است و سپس به مسابقات بعدی که از راه می‌رسد فکر می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)