پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پر‌سپولیس از شایعه حضور فرهاد کاظمی به جایش اظهار بی اطلاعی کرد.

 برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پر‌سپولیس درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از مصاف با فولاد خوزستان، گفت: شرایط خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی را برابر فولاد ارائه دهیم. هوای اهواز خیلی گرم است و خوشحال هستم که یک بار سالم از این شهر به تهران برگشتیم. امیدوارم باز هم بتوانیم با سلامتی کامل این شهر را ترک کنیم.

او در پاسخ به این سوال که ظاهرا فغانی چهار جلسه محروم شده است، بیا‌ن‌ کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبتی کنم، ولی ما از داوری در این فصل لطمه خورده‌ایم.

سرمربی پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد فرهاد کاظمی، سرمربی سرخپوشان پایتخت می‌شود، بیا‌ن‌ کرد: این سوال را باید از مدیریت پر‌سپولیس بپرسید.

وی با اشاره به این که در بازی با فولاد محسن بنگر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، گفت: به غیر از بنگر، حیدریه و ماریچ مصدوم هستند و کلا خیلی تنوع بازیکن در مصاف با فولاد نداریم.

برانکو در پاسخ به این سوال که جلسه‌اش با مسئولان پر‌سپولیس در رابطه با چه چیزی است، گفت: درباره بازی قبلی و بعدی صحبت می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا دیدار ستارگان جهان و پیشکسوتان فو‌تبا‌ل ایران را تماشا می‌کند، گفت: متاسفانه در ایران نیستم که این بازی را ببینم. دو روز به کرواسی خواهم رفت و تمرینات پر‌سپولیس سه روز تعطیل است. البته یک گروه از بازیکنان زیر نظر بدنساز باید تمرین کنند و آنها تعطیل نیستند.

سرمربی تیم فوتبال پر‌سپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیمش در جام "شهدا" به میدان برود، چرا که بسیاری اعتقاد دارند حضور پر‌سپولیس در این جام به این تیم کمکی نمی‌کند، گفت: در این باره باشگاه تصمیم می‌گیرد، ولی وقتی که از من سوال کردند گفتم که به لحاظ فنی مخالفتی با حضور در این جام ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)