مرجع خبری پرسپولیس : قصه ی انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس همچنان ادامه دارد .

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان پیشنهاد مسئولان باشگاه پرسپولیس برای قبول مربیگری این تیم را پذیرفته تا پس از فکر کردن در مورد این پیشنهاد، پاسخ نهایی را به عباس انصاریفرد اعلام کند!
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ،سایت گل با اعلام این خبر نوشت: شاید بزرگترین اتفاق آغاز فصل با حضور برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی در پرسپولیس رخ بدهد. البته این به شرطی است که پرسپولیس روز یکشنبه ویم رایزبرگن هلندی  را به عنوان سرمربی اعلام نکند. رایزبرگن مذاکرات سازنده ای در تهران داشته است اما از آنجا که کارنامه مربیگری او کاملا راضی کننده نیست ، مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس به دنبال قرارداد با برانکو ایوانکوویچ هستند. مردی که مذاکره ای 10 روزه با وی در جریان است و اگر راضی به بازگشت به ایران شود گزینه ای ایده آل برای پرسپولیس خواهد بود.

همه می دانند که برانکو با فوتبال ایران کاملا آشناست و در عین حال همواره روابطی توام با احترام با کارفرماهای خود برقرار کرده است و همین دو مسئله به علاوه کارنامه خوب او، برانکو را در صدر گزینه های پرسپولیس قرار می دهد.

اما در این راه مشکلاتی هم هست که مسئله اول به شکایت او از فدراسیون فوتبال ایران بازمی گردد که البته به دلیل مشکل شخصی این مربی با داریوش مصطفوی دبیر وقت فدراسیون رخ داده است والا برانکو کسی نبود که به علت پاداش از ایران شکایت کند.

برانکو که از محمدعلی آبادی و البته مردم طرفدار فوتبال در ایران نیز دلخوریهایی دارد، در ابتدا با پیشنهاد پرسپولیس کاملا مخالفت کرده است اما با سماجت مذاکره کنندگان سرانجام پذیرفته که روی پیشنهاد قرمزها فکر کند و ظاهرا دیروز عباس انصاریفرد اوکی را از او گرفته است.

برانکو که گفته می شد سرمربی تیم مقدونیه شده است این کار را قبول نکرده و منتظر یک پیشنهاد بهتر است که شاید پرسپولیس همانی باشد که انتظارش را می کشیده. تیمی پرطرفدار و با قابلیت که البته مشکلات بزرگی هم دارد. یکی همین محمدعلی آبادی، رئیس مجمع پرسپولیس که دست آخر او باید اوکی نهایی را بدهد. ظاهرا قرار شده مشکل او و فدراسیون نیز در این بین حل شود تا دیگرمانعی برای عقد این قرارداد باقی نماند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)