مي‌ترسيديم سايپا را ببريم و شيث نباشد!

مرجع خبری پرسپولیس: شيث رضايي را می توان در ابن فصل به عنوان پرفراز و نشيب‌ترين بازيكن پرسپولیس به لحاظ فني و حاشيه‌هاي اطرافش نام برد.

 

بازيكني كه قدر قدرت فني خود را در مستطيل سبز نمي‌داند و درست زماني كه در حال اوج گرفتن است با برخورد به حواشي فوتبال سقوط آزاد مي‌كند. در اين بين هيچ كس به اندازه خود شيث مقصر نيست.

 

او در ليگ دهم كاري با فوتبال خود كرد كه شايد هيچگاه نتواند از آن دفاع كند. داستان‌هايي كه در اين فصل براي شيث رخ داد و حاشيه‌هايي كه او همراه خود داشت از چشم اهالي فوتبال دور نماند تا جایی که حبیب کاشانی که در ابتدای فصل معترض به کادرفنی تیم ملی به دلیل عدم دعوت از مدافع تیمش بود الان در تیم خودش هم جایی برای این مدافع بازیگوش باقی نگذاشته است.

 

مطمئنا اين ذهنيت منفي در آينده‌اي نه چندان دور تاثير خود را در زندگي حرفه‌اي اين مدافع جنگنده نشان خواهد داد که دیگر خیلی دیر است و او هم مانند بسیاری از ستارگان کم عمر فوتبال ما از حواشی پیرامون فوتبال خود پشیمان خواهد شد. روندهای غیرطبیعی شیث مانع از اين خواهد شد كه مربيان بعدي‌اش هم به او اعتماد كنند، اعتمادي كه اين روزها هم از او توسط علي دايي سلب شده است.

 

در دعواي بين او و دايي خيلي‌ها يكدندگي و اخلاق خاص دايي در مواجهه با بازيكنان را دخيل مي‌دانستند  اما با گذشت زمان مشخص شد علي دايي با دور کردن شيث از پرسپوليس در واقع لطف بزرگي در حق او كرده بود، شيث از فرصت به دست آمده مي‌توانست به بهترين شكل براي شخصيت بخشيدن به زندگي‌ حرفه‌اي خود استفاده كند، كاري كه او با وقت تلف كردن انجام نداد. او به جاي اينكه اين فرصت را به سود خود رقم بزند مدام به تمنا در باشگاه و نزد بزرگان فوتبال گذراند تا برگردد و سردسته تحقیر در ورزشگاه آزادی باشد و حالا به اين روز برسد.

 

مدافعي كه روز رفتن علي دايي با ناراحتی از شکست تیمش و جدایی مربی اش گفت «از اين مي‌ترسم كه بدون علي دايي سايپا را شكست بدهيم و همه تقصير‌ها متوجه دايي شود» امروز در جمله خود جاي گرفته است با اين تفاوت كه به جاي دايي، شيث متضرر شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)