پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم ملوان تماشاگر دیدار پرسپولیس و سایپا خواهد بود.

حمید استیلی که باید تیمش را آماده دیدار با پرسپولیس در جام حذفی کند،شب گذشته همراه با ملوان به انزلی بازنگشت و قصد دارد امروز راهی استادیوم آزادی شود تا حریفش را مورد آنالیز و بررسی قرار بدهد.

تیم ملوان روز گذشته موفق شد یک بر صفر در تهران از سد راه آهن بگذرد.

 

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت:با احترام به فرهاد کاظمی،گل ما آفساید نبود.

حمید استیلی درباره پیروزی تیمش در بازی مقابل راه آهن در تهران اظهار داشت:با آنالیز خوبی که برای این مسابقه از حریف داشتیم توانستیم به اهداف مان در جریان بازی برسیم.راه آهن در همه مسابقات قبلی اش در همه بازی ها فرصت های زیادی در جریان بازی داشت اما خوشحالم در این مسابقه حتی یک فرصت گل به تیم خوب راه آهن ندادیم.

وی ادامه داد:باید از بچه ها تشکر کنم از زمانیکه به ملوان آمدم نهایت همکاری را با تیم داشتند.درست است ملوان در این فصل دوران آماده سازی خوبی نداشت اما یکدلی و رفاقت درتیم موج می زند.به همین دلیل مشخص شد که وقتی در تیم همدلی باشد و بازیکن صداقت ببیند،سرش را جلوی توپ می گذارد.من از تک تک بازیکنان بابت همکاری که با تیم داشتند سپاسگزارم.در حال حاضر هدف ما این است که آرمش تیم را حفظ کنیم.

سرمربی ملوان درباره اینکه فرهاد کاظمی گفته بود گل ملوان در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود بیان داشت:من برای کاظمی به عنوان مربی ام احترام زیادی قائل هستم.اما با احترام به او می گویم که وقتی فیلم بازی را دیدم متوجه شدم گل سالم بوده است.

وی درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت:بازیکنان ملوان تا دیشب حق داشتند شادی برد مقابل راه آهن را داشته باشند اما از امروز فکر و ذکر ما بازی با پرسپولیس است.مسابقه سختی در پیش داریم و به طور حتم باید با با شناخت بالا به مصاف این تیم برویم.خود من امروز در تهران ماندم تا به ورزشگاه آزادی بروم و بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنم.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد:پرسپولیس و ملوان در جام حذفی بارها و بارها با هم بازی کرده اند.فکر می کنم واژه فینال زودرس به این بازی عنوان شایسته ای است.امیدوارم این مسابقه هم جذابیت های زیادی داشته باشد و تماشاگران هر دو تیم را راضی کند.

وی درباره اینکه با توجه به تجربه خوبی مازیار زارع در گرفتن پنالتی مقابل پرسپولیس در آزادی،اگر بازی دو تیم به ضربات پنالتی برود آیا زارع را به درون دروازه می فرستد یا نه گفت:زارع دروازه بان خوبی است و در تمرین هم وقتی می خواهد برای بچه ها کری بخواند درون دروازه می ایستد اما واقعیتش این است که ما دو دروازه بان خوب داریم و اگر بر فرض مسابقه با پرسپولیس به پنالتی برسد به طور حتم حسینی و پاشنکو می توانند موفق باشند.بنابراین در این مسابقه زارع به درون دروازه نمی رود.

استیلی خاطرنشان کرد:در هفته های اخیر که افتخار حضور در انزلی را پیدا کرده ام با نوع خاصی از علاقمندی به فوتبال روبرو شدم.مردم انزلی واقعا عاشق فوتبال و ملوان اند و من این نوع علاقه را در کمتر تیمی دیده ام.همین دیروز که ما در تهران به مصاف راه آهن رفتیم دهها هوادار از انزلی به تهران آمدند و تیم را حمایت کردند.در حال حاضر همه تمرکز من موفقیت با ملوان است و امیدوارم بتوانیم دل این عزیزان را شاد کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)