پرسپولیس نیوز : شرایط سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای همراهی تیمش در دیدار با سایپای البرز، روز سه شنبه هفته جاری مشخص خواهد شد.

درحالیکه کمیته استیناف درحال بررسی اعتراض علی دایی به حکم محرومیت دو جلسه ای است، این کمیته روز سه شنبه نظر خود را درخصوص حضور این مربی در دیدار روز پنجشنبه هفته جاری پرسپولیس و سایپا اعلام خواهد کرد.

خبر دیگر از تیم فوتبال پرپسولیس این است که بازیکنان این تیم فردا دوشنبه در دو نوبت ساعت 10:30 صبح و 15 در ورزشگاه درفشی فر تمرینات خود را دنبال خواهند کرد. تمرین سرخپوشان امروز تعطیل بود.

بانظر کادر فنی، تمرین روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

فیلم بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان و دیدارهای سایپا با راه آهن و استقلال خوزستان در اختیار کادر فنی قرار گرفته است.

تا روز سه شنبه میزان پاداش دو پیروزی اخیر سرخپوشان مقابل ذوب آهن و مس کرمان از سوی باشگاه اعلام و در اولین فرصت پرداخت می شود.

امید عالشیاه که برای دومین مرتبه از پای مصدوم خود عکس (ام آر آی) گرفته است فردا(دوشنبه) با کادر پزشکی باشگاه برای زمان بازگشت به میدان مشورت خواهد کرد تا دوباره با تجدید آسیب دیدگی روبرو نشود.

قاسم دهنوی از سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خواسته است تا مشکل وی با باشگاه سپاهان را برطرف کرده تا این بازیکن بتواند در لیگ برتر به میدان برود.

با نظر کمیته انضباطی، قاسم دهنوی به دلیل شکایت باشگاه سپاهان مبنی بر امضای قرارداد رسمی در ابتدای فصل و جدایی بدون هماهنگی، نمی تواند در ادامه رقابت های لیگ به میدان برود.

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد که محسن بنگر مدافع این تیم مشکلی برای دیدار با سایپا ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)