پرسپولیس نیوز : در راستای اجرای برنامه دیدارهای خانوادگی اعضای تیم‌های پایه، بعدازظهر امروز اولیای بازیکنان تیم‌های نوجوانان و امید پرسپولیس می‌توانند با حضور در مجموعه شهیدان اسماعیلی با یکدیگر، اعضای کادر فنی و مسوولان تیم‌های پایه پرسپولیس دیدار داشته باشند.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس به سایت باشگاه پرسپولیس گزارش داد؛ از ابتدای این هفته به منظور ایجاد ارتباط بیشتر بین باشگاه و خانواده‌های بازیکنان پایه، برنامه‌هایی برای حضور اولیای بازیکنان در محل آکادمی و دیدار آنها با یکدیگر با مربیان و مسوولان تیم‌های پایه تدارک دیده شده است.

حسین عبدی در پایان نشست امروز تیم‌های پایه گفت: اینکه پرسپولیس یک خانواده است باید نمود عینی پیدا کند. می‌خواهیم بازیکنان و خانواده‌های آنها احساس کنند ما همه در کنار هم خانواده‌ای را تشکیل می‌دهیم. از اینرو برنامه‌هایی را تدارک می‌بینیم تا اولیای بازیکنان با حضور در محل تمرینات، هم با یکدیگر و هم با مربیان و مسوولان تیم‌های پایه از نزدیک ارتباط دو جانبه داشته باشند و این کمک می‌کند آنالیز و درک متقابل بهتری هم ایجاد شود.

گفتنی است؛ طبق این برنامه‌ریزی، ساعت 17 روز شنبه خانواده‌های اعضای تیم نونهالان گرد هم آمدند و خانواده‌های بازیکنان تیم‌های نوجوانان و امید هم به ترتیب در ساعات 17:30 و 18 امروز گردهمایی خواهند داشت و خانواده تیم جوانان هم ساعت 16:30 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی حضور پیدا می‌کنند.

 

برترین‌های تیم‌های پایه پرسپولیس معرفی شدند

نشست هفتگی مسوولان تیم‌های پایه پرسپولیس امروز دوشنبه در محل سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس برگزار و در جریان آن برترین‌های تیم‎های پایه نیز مشخص شدند.

 نشست هفتگی مسوولان تیم‌های پایه امروز دوشنبه با حضور مربیان، سرپرستان و تدارکات تیم‌های پایه به ریاست حسین عبدی مدیر تیم‌های پایه باشگاه تشکیل شد.

در این جلسه، طبق روال درباره برنامه تیم‌ها، تمرینات، آنالیز بازی‌ها، نتایج کسب شده و بازی‌های پیش رو بحث و گفتگو شد. مسوولان و مربیان تیم‌ها همچنین درباره امکانات مورد نیاز گزارشی ارائه کردند که درباره آنها نیز تصمیم‌گیری شد.

در این نشست همچنین مقرر شد هر ماه برترین‌های تیم‌های پایه به انتخاب اعضای حاضر، مشخص شوند که بر اساس رأی مربیان و سرپرستان تیم‌های پایه، تیم نوجوانان همه عناوین را کسب کرد.
کادر فنی تیم نوجوانان و سرپرست این تیم بهترین‌های ماه شناخته شدند و حمیدرضا طاهرخانی پدیده این دوره مسابقات از تیم نوجوانان نیز به عنوان بازیکن برتر ماه انتخاب شد.

 

پروین: با شش مصدوم هر تیمی به هم می‌ریزد

 سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: شش نفر از بازیکنان اصلی خودمان را در اختیار نداریم و این مساله باعث شده تا یک تیم معمولی باشیم. در همین بازی آخر از ناحیه داوری هم به مشکل خوردیم.

مجید پروین  در توضیح کسب نتیجه تساوی این تیم در بازی روز یکشنبه افزود: سه عامل باعث شد تا در این بازی به نتیجه نرسیم. نکته اول؛ مصدومیت 5، 6 نفر از بچه‌ها بود. حذف این تعداد بازیکن از هر تیمی مشکل ساز است و همین موضوع باعث شده است تا به یک تیم معمولی بدل شویم. نوید صبوری که از تیم بزرگسالان می‌آید، مهران نعلبندی، امیر رضا قاسمی و امیر حسین صالحی از جمله این مصدومان هستند. در این بازی حسین شعبانی را هم نداشتیم که خودش یک تیم است. او برای بازی در چمن مصنوعی مشکل داشت و در حال حاضر هم فیزیوتراپی می‌کند.

وی افزود: نکته دیگر این بود که بچه‌های ما بازی را دست کم گرفتند. در واقع خودمان هم بد بازی کردیم چون بچه‌ها کار را جدی نگرفتند. این در حالی بود که حریف سنگ تمام گذاشت. مرتب از بیرون داد و بیداد می‌کردند و بالاخره روی داور تاثیر گذاشتند. داخل زمین هم بدجوری می‌زدند. علی آستانی در دقیقه 20 بعد از ضربه‌ای که خورد از زمین خارج شد. وقتی هم در دقیقه 70 گلزنی کردند مرتب روی زمین می‌خوابیدند و باز خدا را شکر که در دقیقه 95 گل تساوی را زدیم.

پروین تصریح کرد: مساله سوم به داوری مربوط می‌شد. البته مشکل اصلی ما همان مصدومیت‌ها است اما در این بازی داور حداقل یک پنالتی را باید برای ما اعلام می‌کرد که اینطور نشد. این پنالتی به قدری محرز بود که حتی نیما نکیسا مدیر فنی تیم حریف هم به آن اذعان داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)