پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ ششم صبا را از پیش‌رو برداشته است.

 تیم فوتبال پرسپولیس جمعه از هفته دازدهم رقابت‌های لیگ برتر در قم میهمان صبای قم خواهد بود.

پرسپولیسی‌ها در 12 دوره تاریخ لیگ برتر و در هفته‌های دوازدهم این رقابت‌ها صاحب 7 پیروزی شده‌اند و در مقابل 4 تساوی و فقط یک شکست را تجربه کرده‌اند که این شکست هم به هفته دوازدهم فصل سوم مقابل ذوب‌آهن خلاصه می‌شود.

پرسپولیس در حالی از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر جمعه به مصاف صبای قم می‌رود که در هفته دوازدهم لیگ ششم صبا را با نتیجه یک بر صفر از پیش‌رو برداشته است تا شاید یک بار دیگر تاریخ برای این تیم این بار در قم تکرار شود.

پرسپولیس در فصول چهارم، ششم تا هشتم و دهم تا دوازدهم رقیبانش را شکست داده و در 4 فصل دیگر برابر حریفان به تساوی رسیده است.

 تیم‌های پرسپولیس و صبای از هفته دوازدهم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاهی فوتبال ایران در حالی برای نوزدهین‌بار به مصاف هم می‌روند که در 18 دیدار رو در رو در کارنامه بازی‌های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر 6 برد برای سرخ‌پوشان تهرانی، 5 برد برای سیاه و سفیدپوشان قمی و 7 تساوی ثبت شده است.

در این میان سهم قرمزپوشان از 44 گلی که در دیدارهای رو در روی پرسپولیس – صبا به ثمر رسیده 22 گل و سهم قمی‌ها نیز همین تعداد گل است تا به این ترتیب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره 45 در این دیدار باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)