پرسپولیس نیوز : پیشکسوتان پرسپولیس در چارچوب بازی‌های جام یونس شکوری برابر تیم منتخب مجلس به پیروزی پر گل 6 بر 2 دست پیدا کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام جعفری، سرپرست این تیم، در این بازی محسن عاشوری، حسن شیرمحمدی، پایان رأفت و بهنام ابوالقاسم‌پور هر کدام یک گل و سعید نعیم‌آبادی دو گل به ثمر رساندند. محمود خوراکچی، نادر باقری و نجم‌الدین بخشی هم دیگر اعضای این تیم بودند.

حمید استیلی مدیر عامل شرکت پیشکسوتان که در تیم 40 تا 45 سال حضور دارد نیز با لباس شخصی و از کنار زمین این دیدار را دنبال کرد.

کریم باقری به جهت حضور در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس و حسین عبدی به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات، از غایبان این بازی بودند. کاظم سید علیخانی هم سرمربیگری تمام تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس را بر عهده دارد.

تیم پیشکسوتان پرسپولیس قرار است یکشنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های لیگ تهران برابر تیم کیان به میدان برود. پیشکسوتان در پنج بازی قبلی خود در این رقابت‌ها به یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست دست پیدا کردند. هر چند در جام یونس شکوری که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد هر دو تیم 35 تا 40 سال و 40 تا 45 سال بازی‌های خود را با پیروزی شروع کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)