مدير برنامه‌هاي شيث: دايي گفت بعدا صحبت مي‌كنيم

مرجع خبری پرسپولیس : حتي وقتي علي دايي در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي با نفت محمودآباد تاكيد كرد كه اخراج شيث از پرسپوليس ربطي به قصور او در دربي و در صحنه گل استقلال نداشته و رضايي قرار بوده پس از بازي با ملوان اخراج شود، تمام زواياي پنهان ماجرا روشن نشد و برعكس پرسش‌هاي بيشتري در ذهن هواداران پرسپوليس و اصحاب رسانه‌هاي فوتبالي شكل گرفت كه مسائلي كه دايي از آن به‌عنوان دلايل اصلي اخراج شيث نام مي‌برد چه‌ها هستند؟


روز پنج‌شنبه نويد مجد قوانلو، مدير برنامه‌ها و دوست نزديك شيث در تمرين پرسپوليس حاضر شده بود تا با دايي صحبت كند اما انگار اين صحبت كوتاه هم فرجام خوشي براي شماره 13 اخراجي نداشته است. قوانلو مي‌گويد: «فكر مي‌كنم يكسري مسائل، بد برداشت شده و به نوعي سوء برداشت وجود دارد. فعلا كه تكدر خاطر وجود دارد.

 

وي ادامه مي‌دهد:

 

«هنوز هم كه هنوز است زياد روشن نيست دليل اخراج چه بوده، من فقط اين را مي‌دانم كه سوء برداشت شده است. اين جوان‌ها زندگي‌شان فوتبال است اما با توجه به سن پايين‌شان گاهي بي‌تجربگي مي‌كنند.»

 

قوانلو مي‌گويد: «نمي‌دانم چرا شيث اينقدر دشمن دارد؟ يكسري از افراد در كنار هستند كه در به وجود آوردن اين مشكل دخالت و نقش پر رنگي در آن داشته‌اند.»

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مشكل قديمي دايي و شيث در بازي پرسپوليس- سايپا سال 85 و آن درگيري معروف مربوط مي‌شود، گفت: «نه بابا، آن مساله كه تمام شد و رفت و موضوعي كهنه است. الان هم اتفاقي نيفتاده، يكسري حرف و حديث‌ها به وجود آمده كه توسط آتش‌بياران معركه اتفاق افتاده.»

 

وي درباره ضعف فني شيث در دو بازي آخر پرسپوليس مي‌گويد: «اگر در بازي با ملوان و آن صحنه پنالتي دقت كرده باشيد وقتي شيث ضربه زد خودش را جمع كرد. در صحنه گل پژمان نوري هم توپ از طرف مدافع كناري شيث رد شد.»

 

قوانلو مي‌گويد: «طبيعي است كه شيث در حال حاضر خيلي ناراحت است و مصاحبه هم نمي‌كند اما گاهي اوقات يكسري رفتارها باعث سوء تعبير مي‌شود.»

 

وي درباره آينده فوتبال شيث در صورت اخراج از پرسپوليس مي‌گويد: «شيث در ايران جايي غير از پرسپوليس نخواهد رفت. پرسپوليس خانه اوست. من از طرف خودم و خودش مي‌گويم اگر هم اخراج شود تلاش مي‌كنيم خارج از ايران بازي كند.»

 

قوانلو درباره شايعاتي كه هر روز درباره مقصد بعدي شيث مطرح مي‌شود، مي‌گويد: «من اجازه چنين كاري را نمي‌دهم. خودش هم با اين موضوع موافق است. من از قديم تيم پرسپوليس را مثل جانم دوست داشته‌ام.»

 

وي در پايان مي‌گويد: «اميدوارم روابط او و علي دايي دوباره حسنه شود و شيث دوباره به تيم برگردد. الان آقاي دايي عصباني است. روز پنج‌شنبه هم كه سراغش رفتم گفت فعلا در اين باره حرفي نمي‌زند و بعدا صحبت خواهد كرد.»

 

شيث فقط براي پرسپوليس بازي مي‌كند

 

‌همه دوست دارند هر چه زودتر ماجراي شيث رضايي به نتيجه برسد و تيم از اين شرايط بحران‌زده بعد از دربي خارج شود. گويا علي دايي تصميم خود را قاطعانه گرفته و دوست ندارد حتي يك لحظه ديگر هم از شيث استفاده كند. اما مديرعامل به اين ماجرا وارد شده و در حال نرم كردن دايي براي پذيرفتن دوباره شيث است. در اين روزها بحث تبادل شيث و بازيكنان تيم‌هاي ديگر هم شنيده مي‌شود و مهدي نوري جدي‌ترين آلترناتيو شيث است. اما كاپيتان دوم پرسپوليس كه اين روزها حتي در تمرين‌ها هم جايي ندارد فقط حاضر است براي پرسپوليس به ميدان برود.

 

شيث رضايي مي‌گويد: «تصميم خودم را گرفته‌ام و فقط براي پرسپوليس بازي مي‌كنم. در غير اين صورت به هيچ تيمي نمي‌روم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)