پرسپولیس نیوز :مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح از بررسی و چگونگی اجرای طرح سرباز فوتبالیست برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

سردار مهرعلی باران چشمه، مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح پیرامون طرح سرباز گرفتن تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: وزارت ورزش نامه ای به ستاد کل نیروهای مسلح نوشته و درخواست کرده که با توجه به موقعیت استقلال و پرسپولیس و تعداد هواداران این دو تیم، هر سال ۲ سرباز به این دو باشگاه داده شود.

وی افزود: البته بازیکنان سرباز باید در رده های سنی در تیم های استقلال یا پرسپولیس تربیت شده و به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده باشند. این موضوع در کمیته خاص ستاد کل در حال بررسی است و احتمالا این بررسی ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد.

باران چشمه تاکید کرد: جلساتی در این رابطه تشکیل شده و پیشنهاد من این بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طرح جامعی را کارشناسی و به وزارت ورزش ارجاع دهند تا از کانال قانونی به ستاد کل رسیده و این ستاد تصمیم بهتری بگیرد.

وی که با رادیو ورزش سخن می‌گفت، تصریح کرد: البته این طرح حساسیت هایی هم دارد و مدیر عامل باشگاه های دیگر نیز از بنده چنین درخواستی داشته و پیگیر آن هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)