شنبه 17 اسفند (12:18)
مرجع خبری پرسپولیس: تيم فوتبال پرسپوليس تهران درگروه دوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به همراه تيم‌هاي الشاب عربستان – الغزافه قطر و الشارجه امارات هم‌گروه است و در اولين ديدار خود درورزشگاه آزادي ميزبان تيم الشارجه امارات خواهد بود.
بررسی وضعیت الغرافه قطر

تيم الغرافه قطر يکي ديگر از حريفان پرسپوليس هم اکنون در پايان هفته بيست و سوم ليگ ستارگان قطر با 15 برد – 3 تساوي و 5 شکست و با 48 گل زده و 29 گل خورده و تفاضل 19+ و 48 امتيازبعد از تيم الريان و با تفاضل گل کمتر دررده دوم جدول ليگ قطر قرار دارد.

اين تيم پس از تيم الريان با 48 گل زده بهترين خط حمله را داراست اما اين تيم هم مانند چند حريف خود در ليگ قهرمانان آسيا خط دفاعي مطمئني را دارا نيست چرا که 29 گل خورده آمار زياد جالبي نيست.

در اين تيم کليميرسون با شماره 10 و بعنوان مهاجم با 15 گل زده – فرناندو لوسيو داکوستا با شماره 9 و 10 گل زده و نشات اکرم هافبک عراقي اين تيم با شماره 25 و 6 گل زده از بهترين گلزنان اين تيم به شمار مي‌روند.

تيم الغرافه که تاکنون 5 بار به قهرماني در ليگ قطر دست يافته است سال قبل با اقتدار کامل و با 62 امتياز به مقام قهرماني در ليگ اين کشور دست يافت. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)