آتش در اردوی آبی ها  ،تنش بین مظلومی و فتح الله به اوج خود رسید

مرجع خبری پرسپولیس : جدایی کاپیتان آبی ها برخلاف آن چیزی که باشگاه استقلال و علی فتح الله زاده عنوان کردند به دلیل مشکلات خانوادگی نبود ، چراکه مجیدی دیروز دلیل این جدایی را عدم توافق با باشگاه عنوان کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، یکی از ارکان کسب نتایج استقلال در نیم فصل اول لیگ یازدهم عملکرد فرهاد مجیدی بود که علاوه بر ایفای نقش مهاجم ، رهبری تیمش را نیز در مستطیل سبز به عهده داشت.

 

برخلاف ادعای استقلالی ها مبنی بر کوچ کاپیتان آنها به امارات ، مجیدی هفته گذشته به تیم الغرافه قطر پیوست. در تایید این موضوع دیروز مجیدی در گفت و گو با یکی از روزنامه های قطر تصریح کرد : من به خاطر مسائلی که نمی خواهم اینجا آن را بیان کنم با مسئولان باشگاه استقلال به توافق نرسیدم. دیگر سخت بود که بتوانم به نحو احسن در آن تیم بازی کرده و انتظارات هواداران استقلال را برآورده کنم.

 

مجیدی افزود : پیوستن من به الغرافه به خاطر تمایل دو باشگاه طولی نکشید. باشگاه استقلال اصلا با جدایی من مخالفت نکرد بلکه بلافاصه موافقت خود را اعلام کرد.

 

در شرایطی که ساعاتی از انتشار این اظهار نظر مجیدی روی خروجی خبرگزاری های داخلی می گذشت ، باشگاه استقلال اعلام کرد: باشگاه به مدت 4 هفته با تمام وجود سعی کرد فرهاد مجیدی را نگه دارد ، اما با شرایطی که مجیدی توضیح داد و اعلام کرد ماندن برایش دشوار است ، در نهایت مسئولان باشگاه با جدایی او موافقت کردند. چیزی که مجیدی به باشگاه گفت همین مساله بود و اگر موضوع دیگری هم وجود دارد ما از آن بی خبر هستیم.

 

مصاحبه ای برای کاهش تنش

البته مجیدی دیروز و پس از بازتاب وسیع اظهاراتش در گفت و گو با ایسنا بدون آن که مصاحبه با روزنامه قطری را تکذیب کند ، گفت : در مصاحبه با این روزنامه اشاره ای به مشکلات شخصی ام نکردم ، مدیرعامل باشگاه استقلال برای جدایی من کمال همکاری را داشت و جا دارد از او ، مظلومی و پورحیدری تشکر کنم. مجیدی افزود : من خودم را مدیون هواداران استقلال می دانم اما به دلیل مشکلاتی که داشتم و برای آن که از فوتبال دور نباشم الغرافه را انتخاب کردم ، ولی امیدوارم روزی دوباره به استقلال بازگردم. ضمن این که اگر نیم فصل دوم در استقلال می ماندم از نظر مالی بیشتر سود می کردم. مطمئن باشید دلم پیش هواداران استقلال است و خیلی زود به این تیم بازمی گردم.

 

مجیدی در حالی از بازگشتش به استقلال در آینده خبر داد که در گفت و گو با روزنامه قطری تصریح کرده بود چنانچه سرمربی الغرافه از او رضایت داشته باشد قرارداد 5 ماهه اش را تمدید می کند. اشاره به سود مالی بیشتر در صورت ماندن در استقلال نیز نوعی خودزنی برای کاپیتان آبی ها به شمار رفته و بر این شائبه که اکثر بازیکنان استقلال قانون را دور زده و بالای سقف قرارداد دستمزد گرفته اند صحه می گذارد.

 

در این شرایط مصاحبه دوم مجیدی به نوعی تاییدی بر شایعاتی است که پیرامون جدایی او دهان به دهان می چرخد و این مصاحبه صرفا جهت کاهش تنش در باشگاه استقلال صورت گرفته است. تنشی که پس از این اتفاق بین پرویز مظلومی و فتح الله زاده ایجاد شده است و مظلومی بابت این اتفاق و همچنین شایعه بازگشت امیر قلعه نویی به راس کادرفنی استقلال از ابتدای فصل آینده ، حسابی از دست مدیریت باشگاه ناراضی است. اتفاقی که در ابتدای لیگ یازدهم هم در حال رخ دادن بود اما با پادرمیانی برخی پیشکسوتان استقلال و همچنین قرارداد 2 ساله مظلومی با آبی پوشان محقق نشد و مظلومی همچنان سرمربی باقی ماند.

 

از سوی دیگر برگشت خوردن چک های ابتدای فصل فتح الله زاده ، اتمام بودجه اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش ، اختلافات دنباله دارد جباری و مظلومی ، بحران کاپیتانی پس از جدایی مجیدی ،  فسخ قرارداد با ولیدعلی ، جدایی قریب الوقوع جاسم کرار و عملکرد متزلزل در بازار نقل و انتقالات به دلیل مشکلات متعدد مالی آبی های پایتخت را  در بحرانی کشنده فرو برده که هر لحظه می تواند این تیم را در سراشیبی سقوط قرار دهد.



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)