پرسپولیس نیوز : خورخه داسیلوا سرمربی ۵۳ ساله النصر روند آماده‌سازی تیمش برای حضور در هفته آخر لیگ قهرمانان مقابل لخویا را شروع کرد.

به نقل از الشرق الاوسط، خورخه داسیلوا سرمربی 53 ساله و اروگوئه‌ای تیم فوتبال النصر از دیروز پرونده آخرین بازی تیمش در روز چهارشنبه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای رویارویی با لخویا را گشوده است.

داسیلوا می‌خواهد در روزهای آینده تعدادی از بازیکنان جدید را برای بازی حساس تیمش مقابل لخویا آماده کند، چون تعدادی از بازیکنانش همچون ابراهیم غالب، احمد الفریدی، محمد السهلاوی و عبدالعزیز الجبرین را به علت دریافت کارت زرد دوم به همراه ندارد. این تیم همچنین برخی از بازیکنان خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.
داسیلوا در این زمینه تاکید کرد: درست است که ما تحت فشارهای فراوانی هستیم، اما دستاوردی هم در کار است. پیروزی‌ حتما در انتظار ما است. ما تیم بزرگی داریم و در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنیم، می‌توانیم مدعی باشیم.
وی ادامه داد: النصر اکنون ستارگان بزرگی را در ترکیب اصلی و حتی بر روی نیمکت خود دارد؛ البته من اعتقاد دارم که اگر النصر دراین موقعیت ممتاز است، به علت یاری خدا و همچنین تلاش‌های فراوان پرنس فیصل رئیس باشگاه است. فیصل برای النصر بیش از یک مدیر است.

گفتنی است که اکنون (پس از هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای) تیم النصر با 60 امتیاز و تفاضل گل مثبت 41 در رتبه نخست جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم نسبت به تیم دوم دو امتیاز اختلاف دارد.

النصر در چهارشنبه ساعت 20 و 35 دقیقه در ورزشگاه ملک فهد میزبان لخویا خواهد بود. در همین زمان دو تیم پرسپولیس و بنیادکار در آزادی با هم روبرو خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)