پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال لخویا در آستانه دیدار با پرسپولیس دستور داده که بازیکنانش را به لحاظ روحی و روانی آماده رویارویی با شاگردان برانکو بکنند.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال لخویای قطر و پرسپولیس ایران در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فردا شب در دوحه برگزار می شود. کادرفنی و بازیکنان لخویا انگیزه بالایی دارند تا بتوانند علاوه بر انتقام دیدار رفت که 3 بر صفر به پرسپولیس باختند، 3 امتیاز حساس بازی را هم به دست آورند.

لخویا امروز بعد از ظهر، تمرین اصلی خود را در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه برگزار می‌کند. در این مرحله از تمرین که در آن وظایف تک تک بازیکنان به آن‌ها ابلاغ می‌شود، بسیار اثرگذار خواهد بود.

بازیکنان لخویا در تمرینات دو روز اخیر ( که تمرینات اختصاصی برای لیگ قهرمانان بوده است) با انگیزه و شرایط روحی بسیار مناسبی حاضر شدند. آن‌ها امید دارند که میلیون‌ها دلار سرمایه گذاری برای این تیم، با پیروزی‌شان همراه باشد.

در تمرین امروز قرار است بیشتر بر آمادگی جسمی و روحی تمرکز شود، بیش از آن که به تکنیک و تاکتیک پرداخته شود. لادروپ در پرسش و پاسخ‌هایی کوتاه در دو روز اخیر گفت که تیمش از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی وضع مناسبی دارد؛ مقابل پرسپولیس اما بیش از این، به آمادگی جسمی و روانی نیاز است.

دیدار لخویا با پرسپولیس، فردا ساعت بیست در دوحه برگزار خواهد شد. در دیگر دیدار این گروه، بنیادکار از ساعت 18 و 30 دقیقه میزبان النصر خواهد بود.

پرسپولس و لخویا در گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند که تا کنون پرسپولیس با 9 امتیاز صدرنشین است و لخویا هم 7 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. تیم های النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان نیز هر کدام با 5 و یک امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)