پرسپولیس نیوز : مسوولان باشگاه پرسپولیس با برگزاری جلسات مختلف در حال برنامه ریزی برای بازی با صبا و برنامه هایی هستند که به یاد هادی نوروزی انجام خواهد شد.

 در جریان بازی پرسپولیس و صبای قم که با آغاز ایام ماه محرم همراه است برنامه های مختلفی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این مساله باعث شده است تا مسوولان باشگاه طی روزهای اخیر در جلسه کاری مختلفی که داشتند برای این منظور برنامه ریزی هایی داشته باشند. یکی از مهم ترین اهداف باشگاه پرسپولیس در این بازی حضور گسترده هواداران تا هم برنامه باشکوهی به یاد کاپیتان درگذشته این تیم تدارک دیده شود، هم اینکه هواداران باشگاه بتوانند روحیه بازیکنان را تغییر دهند.

در این ارتباط در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان صحبت های مختلفی مطرح می شد. همچنین گفته می شود برانکو ایوانکوویچ در صحبت های خصوصی که در این مدت با نفراتی مثل رضا نورمحمدی و محسن بنگر داشت، از آنها خواسته است تا حد امکان در جریان تمرین و برخوردهایی که با بازیکنان دارند اندوه و ناراحتی خود را بروز ندهند و با صحبت های خود بازیکنان را به سمت و سویی ببرند که انگیزه مضاعفی برای بازی پیدا کنند. و به این ترتیب خواسته هواداران و خود نوروزی برآورده شود. تاثیر این صحبت ها را می توان در برخوردها و صحبت های نورمحمدی و بنگر احساس کرد.

 

 بازیکنانی که با نوروزی رابطه نزدیکی داشتند، حالا دچار مشکل روحی شده اند و نمی توانند دل به فوتبال بدهند. علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر، دو بازیکنی که نسبت به اکثر بازیکنان فعلی پرسپولیس سابقه بیشتری دارند، جزو نفراتی هستند که از درگذشت هادی نوروزی بسیار ناراحت شده اند و هنوز روحیه آن ها بهتر نشده است.
این دو نفر در مسابقه تدارکاتی پرسپولیس – سرخه حصار در نیمه اول به میدان رفتند و اصلا عملکرد خوبی نداشتند. آن ها حتی نمی توانستند پاس درست و حسابی بدهند. همین موضوع باعث نگرانی برانکو ایوانکوویچ شده است. او جدا از نگرانی فنی که بابت روحیه خراب بنگر و نورمحمدی دارد، به فکر کاپیتان تیمش در بازی با صبا هم هست. در حال حاضر بهترین گزینه ها برای کاپیتانی پرسپولیس، نورمحمدی و بنگر هستند اما برانکو می داند که در چنین شرایطی بازی دادن به این دو بازیکن اشتباه است.
سرمربی سرخپوشان از این دو بازیکن تیمش خواسته که هر طور شده برای بازی روز جمعه با صبا آماده شوند تا بتواند حداقل یکی از آن ها را به میدان بفرستد و بازوبند کاپیتانی را به او بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)