پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه کادر فنی از روز پنجشنبه پس از آخرین تمرین، در هتل المپیک به اردو رفت.

سرخپوشان پس از تمرین بعدازظهر روز پنجشنبه به اردو رفتند و بعد از مراسم پنجشنبه شب که با حضور رئیس هیأت مدیره، عضو هیأت مدیره و سرپرست باشگاه برگزار شد، به استراحت پرداختند.

مطابق برنامه کادر فنی، سرخپوشان ساعت 9 صبح برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه کردند.

90 دقیقه استراحت برای بازیکنان در نظر گرفته شد و سرخپوشان پس از آن در ساعت 11 راهی زمین شماره دو آکادمی فوتبال شده و زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.

تمرینات سبک و کششی در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت و بعد از پایان تمرین، سرخپوشان در ساعت 13:30 برای صرف ناهار راهی رستوران شدند.

 

طبق برنامه برانکو ایوانکوویچ، تمرین سبک پیش از بازی پرسپولیس برابر پدیده با حضور کلیه بازیکنان در زمین شماره دو آکادمی فوتبال برگزار شد.

 سرمربی سرخپوشان برای تمرین سبک روز جمعه تیم، حضور کلیه بازیکنان را اجباری اعلام کرد و گفت: حضور بازیکنان محروم و مصدوم، در تمرینات، اردوها و حتی در هنگام برگزاری مسابقات باید در کنار دیگر سرخپوشان حضور داشته باشند.

بر همین اساس، بازیکنانی که در بازی امروز حضور ندارند نیز از آغاز اردو تا پایان بازی در کنار دیگر همبازیان خواهند بود تا باعث دلگرمی و افزایش روحیه تیم شوند.

بازیکنان بعد از ناهار برای استراحت به اتاق‌هایشان رفتند و در ساعت 16:30 برای عصرانه راهی لابی هتل شده و پس از آن آماده شدند تا در جلسه فنی شرکت کرده و آخرین نکات فنی را از کادر فنی دریافت کنند و در این جلسه، ترکیب سرخپوشان برای بازی با تیم پدیده مشخص خواهد شد.

زمان حرکت از هتل به سمت ورزشگاه آزادی، ساعت 17:45 اعلام شده است که به دلیل نزدیک بودن هتل تا ورزشگاه، سرخپوشان در ساعت 18 در رختکن ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز (جمعه) از ساعت 19:35 با قضاوت یدا… جهانبازی به مصاف تیم پدیده مشهد خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)