پرسپولیس نیوز : پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس، کلیپ‌هایی از بازی‌های دربی که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده بود برای سرخپوشان پخش شد.

 پیش از شروع تمرین امروز چهارشنبه و قبل از اینکه بازیکنان وارد زمین شوند، کلیپ‌هایی از بازی‌های دربی که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده بود، برای بازیکنان و اعضای تیم پخش شد. این کلیپ‌ها شامل برخی گل‌های پرسپولیس و پیروزی‌های بیاد ماندنی سرخپوشان، همچنین دربی‌های فصل گذشته بود.

بازیکنان با دیدن این تصاویر، هیجان‌زده شده بودند و در این میان در جریان پخش دربی‌های فصل گذشته، یاد هادی نوروزی را که در هر دو بازی پاس گل داده بود، زنده کردند. همچنین امید عالیشاه نیز به واسطه گلی که زده بود و شادی خاصش با تشویق و شوخی همبازیانش روبرو شد.

از کلیپ‌های مورد توجه سرخپوشان همان دیداری بود که پرسپولیس 10 نفره با سه گلی که در 10 دقیقه زد، نتیجه بازی را تغییر داد.

 

اردوی تیم فوتبال پرسپولیس فردا از ساعت 11 صبح در هتل المپیک برگزار می‌شود.

 برانکو ایوانکوویچ پیش از شروع تمرین امروز سرخپوشان، برنامه تیم را برای روز آینده تشریح کرد.

بر این اساس، اعضای تیم باید از ساعت 11 در هتل المپیک حضور پیدا کنند. اعضای تیم پس از صرف ناهار، در هتل استراحت خواهند داشت و از ساعت 14:30 هتل را به قصد حضور در ورزشگاه درفشی‌فر ترک می‌کنند.

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی دربی، ساعت 15:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز خواهد شد. پس از آن، بازیکنان به هتل المپیک بازگشته و در ساعت 18:45 در جلسه آنالیز شرکت خواهند کرد. بعد از جلسه، برنامه شام انجام خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس صبح روز جمعه در چمن مصنوعی هتل المپیک برنامه سبک تمرینی را انجام خواهند داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)