پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس که طی دو روز گذشته سه جلسه تمرین را انجام داده است، تا بازی دربی 12 جلسه تمرینی دیگر را هم در دستور کار خود دارد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام مجتبی جانعلی مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان طی روزهای 21 و 25 آبان ماه دو نوبت تمرین روزانه انجام می‌دهند که تمرین صبح به کار با وزنه اختصاص خواهد داشت. حمید درخشان دو روز استراحت هم برای بازیکنان در نظر گرفته است.

برنامه تمرینات به قرار زیر است:

سه‌شنبه 20 آبان: شروع تمرین از ساعت 15

چهارشنبه 21 آبان: تمرین صبح اختصاص به کار با وزنه، شروع از ساعت 11، تمرین بعدازظهر در زمین چمن، شروع از ساعت 15 همراه با صرف ناهار در درفشی‌فر

پنجشنبه و جمعه 22 و 23 آبان: استراحت برای تیم

شنبه 24 آبان: شروع تمرین از ساعت 15

یکشنبه 25 آبان: تمرین صبح اختصاص به کار با وزنه، شروع از ساعت 11، صرف ناهار در درفشی‌فر، تمرین بعدازظهر در زمین چمن، شروع از ساعت 15

دوشنبه 26 آبان: شروع تمرین از ساعت 15

سه‌شنبه 27 آبان: شروع تمرین از ساعت 15

چهارشنبه 28 آبان: شروع تمرین از ساعت 15

پنجشنبه 29 آبان: شروع تمرین از ساعت 15

جمعه 30 آبان: شروع تمرین از ساعت 15

شنبه یکم آذر: انجام آخرین تمرین از ساعت 11 و حضور در اردوی پیش از بازی

مجتبی جانعلی در ارتباط با حضور هواداران و رسانه‌ها در تمرینات نیز گفت: تلاش خواهیم کرد نهایت همکاری در چارچوب رعایت نظم و انضباط با نمایندگان رسانه‌ها برای تسهیل امر خبرگیری و انعکاس مطالب صورت بگیرد و متعاقبا تمریناتی که به خواست کادر فنی، پشت درهای بسته انجام خواهد شد، اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در چارچوب دیدار پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، روز یکشنبه دوم آذر ماه از ساعت 18 برگزار خواهد شد. بلیت فروشی این بازی از طریق سامانه الکترونیک که از طریق سایت فدراسیون فوتبال در دسترس است، جریان دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)