پرسپولیس نیوز : پرونده سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان به سازمان بازرسی کل کشور و همچنین رکن قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد شد.

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ  در مورد اینکه مستندات چهار باشگاه استقلال،‌ پرسپولیس، سپاهان و پیکان به سازمان لیگ ارسال شد، گفت: باشگاه پیکان مستندات خود را به سازمان لیگ ارائه کرد و مشخص شد که پاسخ آنها قانع‌کننده بوده و باشگاه پیکان در این راستا هیچ مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: اما باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم مستنداتی را در مورد عبور از قانون سقف بودجه و اجرای آئین‌نامه ابلاغی به ما ارائه نکردند. توفیقی عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال روز شنبه به سازمان لیگ آمد و توضیحاتی را به طور شفاهی خدمت رئیس سازمان لیگ ارائه کرد اما ما منتظر کسر قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم به طور رسمی هستیم. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال قرارداد 9 بازیکن و مربی را از سازمان لیگ تحویل گرفت و قرار شد مبلغ قرارداد این بازیکن و مربیان کاهش پیدا کند اما تا این لحظه قراردادهای اصلاح شده که در آن مبلغ قرارداد کم شده باشد به سازمان لیگ ارائه نشده است.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس هم هنوز هیچ مستندی به ما در مورد عبور از سقف بودجه ارائه نکرده، قرار بود علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق پرسپولیس مستندات خود را روز شنبه به ما ارائه کند که از کار برکنار شد اما تغییر و تحولات در مدیریت باشگاه رافع مسئولیت نیست بنابراین اگر استقلال،‌پرسپولیس و سپاهان هرچه سریع‌تر مستندات خود را در مورد تخلف از سقف بودجه به سازمان لیگ ارائه ندهند پرونده این باشگاه‌ها وارد مرحله پنجم خواهد شد.

حجت‌الاسلام علیپور در خصوص اینکه مرحله پنجم چه مرحله‌ای است، گفت: در این مرحله پرونده باشگاه‌ها و گزارشی از آن به سازمان بازرسی کل کشور ارجاع خواهد شد همچنین گزارشی هم به رکن قضایی فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم و گزارش تخلفات این باشگاه‌ها به بالاترین مقام اجرایی باشگاه‌ها نیز ارائه خواهد شد همانطور که می‌دانید سازمان بازرسی کل کشور در سازمان لیگ و باشگاه‌ها کارگروه‌های مستقری دارند و به این مسئله به طور دقیق ورود پیدا خواهند کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)