پرسپولیس نیوز :مراسم چهلمین روز درگذشت سرطلایی فوتبال ایران فردا چهارشنبه بر سر مزار اسطوره فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

باور کردنی نیست اما چهل روز از درگذشت عمو همایون بهزادی گذشت ولی برای بسیاری گویی او هنوز حضور دارد، بس که خاطرات بازی‌های حماسی و سخنان شیرینش تازه است.

حال قرار است فردا چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 11 صبح بر سر مزار آن زنده یاد در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) مراسم چهلمین روز درگذشت همایون بهزادی برگزار شود که به راستی ترکتازیش در فوتبال او را به افسانه‌ای ابدی بدل کرد. این مراسم فردا با حضور دوستداران فوتبال، دوستان و همبازیان سابق او و اهالی ورزش و فوتبال برگزار خواهد شد.

همایون بهزادی قبل از درگذشتش خواسته بود روزی که رفت، در مراسم بدرقه‌اش همه آنهایی که حاضر می‌شوند، او و یکدیگر را حلال کنند و اگر کدورتی بین آنها بود، کنار گذاشته شود اما اندوه از دست دادن این بزرگ پیشکسوت فوتبال ایران و استقبال مردم و اهالی فوتبال به حدی بود که مجال طرح این موضوع در مراسم تشییع، خاکسپاری و ختم او فراهم نشد و حالا مراسم چهلم او فرصت خوبی برای عمل به این خواسته سرطلایی خواهد بود.

همچنین امروز سه‌شنبه نیز به همین مناسبت و به یاد رضا احدی، یک بازی نمادین بین تیم منتخب پرسپولیس و استقلال با رسانه ورزش برگزار شد.

 

 برگزاری بازی یادبود برای همایون بهزادی

فرزند همایون بهزادی ضمن تشکر اعضای تیم منتخب ستارگان پرسپولیس و استقلال و رسانه ورزش از برگزاری یک بازی بزرگ برای یادبود پدرش خبر داد.

علی بهزادی درباره برگزاری دیدار ستارگان تاریخ پرسپولیس و استقلال با رسانه ورزش اظهار داشت: بازی بسیار خوب و آبرومندی بود و جا دارد از اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش که به یاد پدرم و رضا احدی چنین بازی خوبی را تدارک دیدند تشکر کنم. در جریان هستم که آنها طی یک هفته  گذشته شبانه روز تلاش کردند تا مقدمات برگزاری این دیدار را فراهم کنند از مسوولان شبکه ورزش که این بازی ر ا پخش کردند نیز تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد:از علی پروین و اعضای تیم منتخب پرسپولیس و استقلال که همگی از بزرگان فوتبال ما هستند سپاسگزارم که دعوت تیم رسانه ورزش را پذیرفتند و در این بازی یادبود شرکت کردند. پدرم همواره حامی برگزاری مراسم تشییع و تدفین و همچنین بازی های یادبود برای درگذشتگان فوتبال ایران بود و زحمات زیادی برای پیشکسوتان متحمل شد و خیلی از رسانه ها به پدرم که افتخارات بی شماری داشته لقب رییس فدراسیون اموات داده بودند چرا که در فوتبال وقتی یک ستاره ای دار فانی را وداع می گفت پدرم اولین نفری بود که برای برگزاری مراسم های وی و حتی مراسم های سالگرد به رقم کهولت سن و بیماری آستین همت را بالا می زد و یادشان را گرامی می داشت.

وی در ادامه گفت: امروز برخی پیشکسوتان در تماس هایی که با بنده داشتم ابراز  گلایه می کردند که چرا ما در این بازی دعوت نشده و حضور نداشتیم. در این باره باید بگویم که بنده مسوولیت در برگزاری این بازی نداشتم و خودم هم یکی از دعوت شدگان بودم و بار دیگر از تمام آنهایی که زحمت برگزاری این بازی را متحمل شده اند تقدیر و سپاسگزاری می کنم.

علی بهزادی در پایان گفت: به فکر برگزاری یک بازی بزرگ برای گرامیداشت همایون بهزادی هستم و امیدوارم خدا این توفیق را بدهد تا بتوانیم یک بازی بزرگ و بین المللی برای گرامیداشت همایون بهزادی ترتیب دهیم برخی از دوستانم در این باره قول هایی به من داده اند وشخصا نیز رایزنی هایی داشته ام و امیدوارم که بتوانیم این کار مهم را به سرانجام برسانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)