پرسپولیس نیوز : فینال نخستین دوره جام فوتبال پیشکسوتان یادبود کاپیتان ارزنده تیم پرسپولیس هادی نوروزی در زمین ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان کشوری روستای موسی‌کلا شهرستان سیمرغ برگزار شد.

ظهر امروز فینال نخستین دوره جام فوتبال پیشکسوتان یادبود کاپیتان ارزنده تیم پرسپولیس هادی نوروزی در زمین ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان کشوری روستای موسی‌کلا شهرستان سیمرغ برگزار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی روستای موسی‌کلا در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: نخستین دوره جام فوتبال یادبود پهلوان هادی نوروزی و ششمین دوره جام پیرتکیه روستای موسی‌کلا در سال 95 بین 6 تیم و در پنج روز برگزار شده که امروز روز نهایی این مسابقات است.

 رضا سلیمانی با بیان اینکه تیم‌های شاهین موسی‌کلا، متحد کیاکلا الف، متحد کیاکلا ب، پیشکسوتان سلیمان‌کلا، پیشکسوتان آبچه‌کلا (قائمیه) و تیم مرحوم هادی نوروزی کپورچال تیم‌های حاضر و به رقابت با یکدیگر پرداختند، تصریح کرد: در پایان این مسابقات تیم متحد کیاکلا الف و مرحوم هادی نوروزی کپورچال عناوین اول و دومی را کسب کردند.

وی ادامه داد: تیم متحد کیاکلا الف توانست با گل‌زنی جعفر رامشگر (یک گل) و حسن قربانی (دو گل) تیم مرحوم هادی نوروزی کپورچال را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد و قهرمان این دوره از مسابقات شود، تک‌گل تیم مرحوم هادی نوروزی کپورچال را نیز محمد نوری به ثمر رساند.

سلیمانی با اشاره به اینکه تیم‌های پیشکسوتان سلیمان‌کلا و شاهین موسی‌کلا عناوین سومی و چهارمی این دوره را به دست آوردند، افزود: این مسابقات به‌صورت خودجوش و با همکاری و همیاری اهالی روستای موسی‌کلا برگزار شد.

  مسابقه پایانی این دوره با حضور رمضان نوروزی پدر مرحوم هادی نوروزی همراه بوده است.

در دقیقه 24 بازی فینال نیز به یاد 24 ابدی یک دقیقه بازی متوقف و سکوت بر زمین بازی حکم‌فرما شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)