پرسپولیس نیوز : جلسه هماهنگی تشیع و تدفین هادی نوروزی با حضور مدیران ارشد شهرستان بابل برگزار شد

جلسه ویژه مدیران ارشد شهرستان بابل با حضورعباسپور فرماندار بابل ، مهندس عسگری شهردار بابل، رییس شورای شهر. فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده پلیس راهور، نماینده خانواده هادی نوروزی ، سرپرست کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و تعدادی دیگر از مدیران دولتی شهرستان بابل برای هر چه با شکوهتر برگزار شدن مراسم تشیع و تدفین هادی نوروزی و استقبال از هواداران و مهمانانی که از شهر های دیگر به بابل می آیند برگزار شد.
 در پایان این جلسه و پس از تقسیم وظایف و پیگیری استاندار مازندران مقرر شد که تمام پتانسیل و امکانات شهرستان بابل جهت مراسم فردا به کار گرفته شود .
همچنین مهمترین برنامه های مراسم تشیع و تدفین هادی نوروزی به شرح ذیل میباشد. مراسم تشیع از ساعت 9/30صبح و از پل پیروزی شهرستان بابل به سمت ورزشگاه هفت تیر برگزار می شود . سپس مراسم ویژه ای از سوی اداره تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر هادی نوروزی به سمت زادگاهش روستای کپور چال تشیع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

 علی کریمی به زادگاه نوروزی رفت

کریمی که صبح امروز در مراسم تشییع هادی نوروزی شرکت کرده بود پس از آن از علی پروین عیادت کرد و سپس همراه با یکی از دوستانش راهی روستای زادگاه نوروزی شد.

قرار است مراسم تشییع هادی نوروزی صبح فردا در بابل برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)