پرسپولیس نیوز : نشست هماهنگی بازی پرسپولیس – الوحده به ریاست نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و در غیاب نمایندگان تیم اماراتی برگزار شد.

 نشست هماهنگی بازی پرسپولیس – الوحده در چارچوب دیدارهای آخرین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16:07 دقیقه امروز یکشنبه به ریاست نماینده مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شد.

محمود خوردبین، محمد علی ترکاشوند و پندار خمارلو به نمایندگی از پرسپولیس در این جلسه حاضر شدند. نمایندگان الوحده با توجه به تاخیر پرواز این تیم، در این نشست حاضر نشدند.

بنابر اعلام ناظر مسابقه، پرواز اختصاصی الوحده ساعت 17:30 دقیقه امروز یکشنبه در فرودگاه امام (ره) به زمین خواهد نشست.

وی همچنین اعلام کرد؛ با توجه به اینکه سرمربی الوحده به دلیل تاخیر در پرواز به کنفرانس خبری نرسید، امروز در ورزشگاه آزادی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

 

در نشست هماهنگی پیش از بازی اعلام شد؛ تیم فوتبال پرسپولیس در بازی فردا دوشنبه یکدست سرخپوش خواهد بود و دروازه‌بان هم یکدست زرد می‌پوشد. تیم الوحده هم یکدست سفیدپوش اعلام شد و دروازه آنها هم آبی به تن خواهد کرد.

همچنین اعلام شد هر دو تیم باید ساعت 18:25 دقیقه در ورزشگاه حاضر باشند که به این ترتیب سرخپوشان ساعت 18:20 هتل را ترک می‌کنند.

تیم الوحده نیز با توجه به اینکه هتلی در مرکز شهر برای اقامت خود انتخاب کرده است با توجه به پیش‌بینی‌های ترافیکی، ساعت 17 هتل را ترک خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)