یادت رفته سال 76 خودت دبل شدی آقای فتح الله زاده!

مرجع خبری پرسپولیس : دربی رفت و برگشت لقبی است که آخرین بار 14 سال پیش، با درخشش مردان پرسپولیس برابر حریف سنتی­شان از آن سرخپوشان شد.

 

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ادموند بزیک، مهاجم گلزن آن روزهای پرسپولیس به این موضوع اشاره می‌کند.

بزیک در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: “دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را دیده­ام. این مشکل از دست رفتن فرصت‌ها از ابتدای فصل پرسپولیس را آزار داده است، در فوتبال امروز نه تنها پرسپولیس بلکه کل فوتبال ایران نسبت به دوره ما تغییر کرده است.”

وی افزود:” دایی نباید تا این حد تخریب شود. باید از سرمربی حمایت شود در غیر این صورت اگر کاپلو را هم بالای سر این تیم بگذارند نمی تواند کاری از پیش ببرد.”

مهاجم اسبق پرسپولیس، ادامه داد:” آن زمان به علت مشکل سربازی نتوانستم همراه پرسپولیس به قزاقستان بروم. اما در بازی برگشت کار بزرگی انجام دادیم و شکست 3 بر صفر بازی رفت را در آزادی با پیروزی 5 بر صفر جبران کردیم. پرسپولیس که برابر الیما آن گونه حماسه آفرید با پرسپولیس امروز به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. آن تیم 9 ملی پوش داشت.”

بزیک تصریح کرد:” بازی برابر بنیاد کار بازی سختی خواهد بود. حریف در این چند سال اخیر در لیگ قهرمانان آسیا همیشه حریف سرسختی بوده است. هر چند دوره پیش خوب نتیجه نگرفت، اما در این بازی از شرایط میزبانی بهره می برد. پرسپولیس اگر می خواهد به صعود از این گروه امیدوار باشد نباید دست خالی از تاشکند برگردد.

بزیک درباره اظهارات فتح اله زاده درباره سابقه پیروزی یکی از دو تیم سرخابی هر دو بازی رفت و برگشت دربی، گفت:” برنامه 90 را که دیدم خیلی تعجب کردم. با تمام احترامی که برای آقای فتح الله زاده قائل هستم باید یادآور شوم 27 مهر 1375 و 20 تیر 1376 طی دو بازی رفت و برگشت در لیگ آزادگان که دست بر قضا ایشان مدیر عامل وقت استقلال بودند، این تیم را با نتایج یک بر صفر و سه بر صفر شکست دادیم و لقب دربی رفت و برگشت را 14 سال پیش به نام خودمان ثبت کردیم. خود من طی این دو بازی 2 مرتبه دروازه استقلال را باز کردم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)