پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به تغییرات اساسی نیاز دارد و باید بازیکنانی به این تیم بیایند که در حد و اندازه‌های نام این تیم باشند.

ادموند بزیک، درمورد تغییراتی که باید تیم پرسپولیس در لیگ پانزدهم، داشته باشد گفت: معتقدم پرسپولیس به تغییرات اساسی نیاز دارد و باید بازیکنانی به این تیم بیایند که در حد و اندازه‌های نام پرسپولیس باشند. در واقع سیاست باشگاه پرسپولیس نباید بدین شکل باشد که اگر یک بازیکن جلوی این تیم خوب بازی کرد، حتما فصل آینده او را به پرسپولیس بیاورند.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید با کار کارشناسی شده بازیکن جذب کند و در این مورد مسائل فنی را خیلی دقیق مورد ارزیابی قرار دهد. پرسپولیس بازیکنی می‌خواهد که کاملا شرایط بازی کردن در این تیم را داشته باشد.

بزیک عنوان کرد: پرسپولیس در همه پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد تا تقویت شود. البته بعضی از پست‌ها کلیدی هستند و در فوتبال ایران در چنین پست‌هایی بازیکنان کمی دیده می‌شوند. پرسپولیس در دو دفاع کنار بازیکن می‌خواهد، جذب بال راست و چپ هم مهم است ضمن اینکه تیم یک هافبک پاسور هم می‌خواهد که در فوتبال ایران نداریم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو می‌تواند فصل آینده با پرسپولیس قهرمان شود، تاکید کرد: به نظر من برانکو توانایی قهرمان کردن پرسپولیس را دارد، به شرطی که همه چیز برای قهرمانی مهیا باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)