پرسپولیس نیوز :  مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که برنده شهرآورد ۸۰ درصد مسیر قهرمانی در لیگ برتر را طی خواهد کرد.

ادموند بزیک ، درخصوص دربی روز جمعه اظهار داشت: این حساس‌ترین دربی در چند سال اخیر است، چون هر دو تیم شانس قهرمانی دارند. برخی معتقدند وضعیت پرسپولیس بهتر است، اما بهتر بودن شرایط این تیم دلیل بر آن نیست که پرسپولیس حتماً برنده بازی شود. در گذشته شاهد بوده‌ایم که یکی از تیم‌ها ضعیف‌تر بوده یا شرایط خوبی نداشته است، اما در نهایت برنده شده است. به نظرم برنده دربی 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد.

وی ادامه داد: استقلال وقتی توسط هافبک‌ها یا مهاجمان حریف تحت فشار قرار می‌گیرد، توپ لو می‌دهد و این موضوع را در بازی با سپاهان دیدیم. به نظرم اگر پرسپولیس حریف خودش را در بازی فردا پِرِس کند، استقلالی‌ها زود توپ لو می‌دهند و پرسپولیس می‌تواند از این موضوع نهایت استفاده را ببرد.

مهاجم پیشین سرخپوشان درمورد اینکه کدام بازیکنان در این مسابقه می‌توانند تأثیرگذار باشند، گفت: همه بازیکنان در دربی انگیزه دارند و نمی‌توان چیزی را در این زمینه پیش‌بینی کرد. اگر بخواهیم براساس آمار صحبت کنیم، طبیعتاً مهدی رحمتی و مهدی طارمی می‌توانند تأثیرگذار باشند، اما واقعاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

بزیک در خصوص اینکه برخی معتقدند پرسپولیس در خط دفاعی و درون دروازه ضعف دارد، عنوان کرد: نمی‌توان گفت که پرسپولیس در این زمینه ضعف آشکاری دارد. این تیم تهاجمی بازی می‌کند و طبیعی است که موقع دفاع دچار مشکل شود. شما می‌بینید که این شرایط برای تیم بزرگی مثل بارسلونا هم وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)