پرسپولیس نیوز : ادموند بزیک، مهاجم اسبق پرسپولیس، معتقد است اگر این تیم در بازی‌های باقی‌مانده مثل نیمه دوم دیدار با سپاهان بازی کند، قطعاً قهرمان خواهد شد.

بزيك در مورد تساوي پرسپوليس و سپاهان گفت: در مجموع بازي قشنگي بود ولي فكر مي‌كنم نيمه دوم اين مسابقه پربارتر و فني‌تر بود. هر دو تيم حملاتي روي دروازه داشتند ولي سپاهان در نيمه اول براي مدارا كردن آمده بود و لايه‌هاي دفاعي را فشرده كرده بود.

آنها حتي نيمه اول را با برد به رختكن رفتند ولي در نيمه دوم تغييرات برانكو مثبت بود. پرسپوليس رو به جلو فوتبال بازي كرد و مزد تعويض‌ها و شجاعتش را گرفت. معتقدم هر دو تيم مي‌توانستند برنده اين بازي باشند. بزيك در مورد موقعيتي كه طارمي در دقايق آخر از دست داد، خاطرنشان كرد: اين اتفاق براي هر مهاجمي ممكن است پيش بيايد و بهترين مهاجمان دنيا هم موقعيت از دست مي‌دهند.

اگر موقعيت طارمي گل مي‌شد، بازي دراماتيكي براي پرسپوليس از آب درمي‌آمد ولي چيزي از ارزش‌هاي پرسپوليس و طارمي كم نشد. او در قسمت ديگري از حرف‌هايش گفت: پرسپوليس در نيمه اول به اين دليل خوب بازي نكرد كه دو هافبك اين تيم كه مقابل مدافعان بازي مي‌كردند، از حد معمول عقب‌تر بودند. در نيمه دوم اما شرايط تغيير كرد و پرسپوليس توانست برتري‌اش را ديكته كند. من معتقدم پرسپوليس در اين بازي در خط دفاعي ناهماهنگ بود ولي منظور من اين نيست كه آنها در خط دفاعي ضعيف هستند.

در اين مسابقه ساختار دفاعي پرسپوليس مشكل داشت، در ضمن فكر مي‌كنم پرسپوليس از اين مسابقه برد مي‌خواست تا عقب نماند و همين موضوع به بازيكنان استرس داده بود.
بزيك در مورد شانس قهرماني پرسپوليس گفت: رقابت خيلي فشرده است ولي معتقدم اگر پرسپوليس در ادامه بازي‌ها مثل نيمه دوم بازي با سپاهان بازي كند، قطعاً قهرمان خواهد شد، هرچند كه اين كار خيلي سخت است. به نظر من پرسپوليس بهترين فوتبال را در ليگ انجام مي‌دهد و البته من از بازي‌هاي ذوب‌آهن هم خوشم مي‌آيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)