مرجع خبری پرسپولیس : بازي ايران مقابل بوسني، چهارشنبه هفته آينده، ‌در شرايطي برگزار خواهد شد كه مربيان دوباشگاه استقلال و سپاهان از دعوت پنج بازيكن خود به اردوي تيم ملي راضي نيستند.

طبق برنامه يكشنبه بازيكنان در اردو به هم ملحق مي‌شوند و سپس تيم ملي به بوسني مي‌رود و بعد از برگزاري اين مسابقه،‌ جمعه به ايران بازخواهد گشت. دراين شرايط و با توجه به اينكه بازي‌هاي هفته دوم ليگ در دو روز جمعه و شنبه برنامه‌ريزي شده، مشخص نيست كه آيا دو باشگاه استقلال و سپاهان با اين برنامه‌ريزي موافقات خواهند كرد يا نه؟

اين در حالي است كه پرسپوليس هم با 3 ملي‌پوش روز جمعه مقابل استقلال اهواز خواهد ايستاد كه هنوز تصميم بر اين است كه اين بازي بدون تماشاچي برگزار شود.

 
بدون ترديد استدلال آنها اين خواهد بود كه بازيكنان را به همراه نداشته‌اند و زمان كافي براي تمرين ندارند. استقلال در هفته دوم با مقاومت سپاسي و سپاهان با مس كرمان بازي دارند.
تعطيلي يا وقفه در ليگ در هفته دوم به هيچ وجه خوشايند مسئولان سازمان ليگ نيست و شايد افشين قطبي مجبور باشد از بار بازيكنان استقلال و سپاهان كم كند، شايد هم مسابقات با تاخير يكي دو روزه برگزار بشود. در اين زمينه عزيزالله محمدي بهترين پاسخگو خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)