پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق پرسپولیس و حال حاضر ریزه اسپور ترکیه بعد از صعور این تیم به لیگ برتر فوتبال ترکیه گفت:خوشحالم ماموریتم به درستی انجام شد.

تیم ریزه اسپور ترکیه 2 هفته قبل از پایان لیگ یک این کشور با سرمربیگری مصطفی دنیزلی به لیگ برتر ترکیه راه پیدا کرد. این تیم متعلق به شهر "ریزه" ، شهر زادگاه رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه است. گفته می‌شود اردوغان به این تیم علاقه خاصی دارد و از این تیم حمایت می‌کند، حتی شنیده می‌شود دنیزلی با سفارش نخست وزیر ترکیه به این تیم منتقل شده است.

زمانی که دنیزلی به ریزه اسپور رفت، خیلی از رسانه‌های ورزشی ترکیه به این موضوع عکس‌العمل نشان دادند اما دنیزلی در آن زمان اظهار داشت: برای پیوستن به ریزه اسپور 2 دلیل عمده داشتم که بعدا در مورد آنها صحبت می‌کنم.

حالا رسانه‌های ترکیه می‌خواهند از این 2 دلیل مطلع شوند و اینکه سرمربی نامدار فوتبال ترکیه در لیگ یک این کشور فعالیت کرده است.

نکته جالب اینجاست چند هفته پیش دنیزلی با قاطعیت اعلام کرد تیمش در هفته سی‌ام لیگ یک ترکیه به لیگ برتر صعود می‌کند که این اتفاق با 2 هفته تاخیر و در هفته سی‌ویکم رخ داد.

دنیزلی بعد از صعود ریزه اسپور به سوپر لیگ ترکیه، در مورد موفقیت تازه خود گفت: از صعود ریزه اسپور به سوپر لیگ بسیار خوشحالم، البته از اینکه ماموریتم را درست انجام دادم، بیشتر احساس خوشحالی می‌کنم. من قول داده بودم در هفته سی‌ام به لیگ برتر صعود کنیم که این اتفاق با 2 هفته تاخیر انجام شد.

وی ادامه داد: شهر ریزه این شایستگی را داشت که در لیگ برتر حضور داشته باشد و جای ریزه در لیگ برتر خالی بود.

سرمربی ریزه اسپور با اشاره به سختی‌های لیگ یک ترکیه عنوان کرد: به خاطر اینکه تیم‌های بالای جدول لیگ یک شانس صعود به لیگ برتر را داشتند، هیچ بازی ساده‌ای در این لیگ وجود نداشت و تیم‌ها با هم رقابت نزدیکی داشتند.

 

وی در این خصوص گفت: در لیگ دسته اول تیم های سوم تا ششم جدول نیز شانس رسیدن به لیگ برتر از طریق پلی آف را دارند به همین دلیل رقابت بسیار حساس است.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: ریزاسپور بعد از پنج سال توانست به لیگ برتر صعود کند و از اینکه مردم یک شهر خوشحال شدند، من نیز خوشحالم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)