پرسپولیس نیوز : قائم مقام پرسپولیس و 2 بازیکن این تیم صبح امروز به عیادت هافبک مصدوم این تیم رفتند.

صبح امروز رضا نورمحمدی و محسن بنگر به همراه چند هوادار پرسپولیس و محمد حسین نژادفلاح قائم مقام این باشگاه به ملاقات فرناندو گابریل هافبک برزیلی و مصدوم این تیم رفتند.

همچنین نژادفلاح بعد از حضورش مقدمات مرخصی این بازیکن را فراهم آورد و گابریل بعد از یک روز حضور در بیمارستان مرخص شد.

 

نژاد فلاح برای گابریل آرزوی سلامتی و تندرستی کرده و از بازی متعصبانه وی تقدیر و تشکر کرد.

نژاد فلاح به گابریل گفت: سلامتی شما برای ما از هر چیزی مهم‌تر است و جای بسی خوشحالی است که می‌شنوم شما در دیدار با پزشک تیم و کادر فنی عنوان کرده‌اید، ای کاش جراحی نمی‌کردم و تیم را در بازی برابر النصر همراهی می‌کردم. باشگاه پرسپولیس به داشتن چنین بازیکنان وفادار و دلسوزی می‌بالد و از شما می‌خواهم فقط به استراحت پرداخته و نگران چیزی نباشید. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌ات را به دست آورده و با صحت و سلامت کامل در خدمت تیم باشید.

نژاد فلاح همچنین تاکید کرد: پیگیر حل مشکل مسکن شما هستم و از شما می‌خواهم هر مشکلی داشتید با بنده یا همکارانم در میان بگذارید.

گابریل از پیگیری‌های مسوولان باشگاه و تیم تقدیر و تشکر کرد و برای پرسپولیس برای بازی با النصر آرزوی موفقیت کرد. قبل از حضور نژاد فلاح در بیمارستان نیز علیرضا امامی‌فر و محسن بنگر از گابریل عیادت کردند. شب گذشته نیز خوردبین و درخشان و بسیاری از بازیکنان تیم به عیادت گابریل رفته بودند.

گابریل پس از عمل جراحی که 90 دقیقه به طول انجامید، صبح امروز از سوی دکتر کامبوزیا پزشک متخصص فک و صورت مجددا مورد معاینه قرار گرفت و دستور ترخیص وی از بیمارستان صادر شد. امورات اداری و مالی ترخیص گابریل انجام شده و هافبک پرسپولیس دقایقی دیگر بیمارستان را ترک می‌کند.

گابریل قرار است دوشنبه هفته آینده بار دیگر توسط پزشک متخصص فک و صورت معاینه شود. زمان دوری گابریل از تمرینات به طور دقیق هفته آینده مشخص خواهد شد. گابریل غایب بزرگ کاروان اعزامی پرسپولیس به عربستان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)