مرجع خبری پرسپولیس : مدير برنامه‌هاي ياسر قحطاني معتقد است كه موفقيت قحطاني در العين بيشتر از موفقيت علي كريمي در الاهلي خواهد شد.


تركي المقيرن، مدير برنامه‌هاي ياسر قحطاني كه اخيرا به العين امارات پيوست، مدعي شد كه عملكرد قحطاني در العين بهتر از نمايش علي كريمي در سال‌هاي حضورش در الاهلي در ليگ امارات خواهد شد و لقب بهترين لژيونر آسيايي ليگ امارات را به خود اختصاص خواهد داد.

 

علي كريمي از سال 2001 تا 2005 در ليگ امارات و باشگاه الاهلي توپ زد بسياري از كارشناسان معتقدند كه كريمي از بهترين لژيونرهاي آسيايي حاضر در ليگ امارات بود، چرا كه با تكنيك ناب خود تماشاگران الاهلي را به وجود مي‌آورد و تحسين آن‌ها را بر مي‌انگيخت.

 

وكيل برنامه‌هاي قحطاني در گفت و گو‌ با روزنامه امارات اليوم گفت: قحطاني در ليگ امارات با بازيكنان شاخصي همچون اسماعيل مطر و احمد خليل رقابت‌ خواهد كرد. بر اين باورم كه نقش قحطاني در العين پررنگ تر از نقش علي كريمي در سال‌هاي حضورش در الاهلي خواهد بود.

 

گفتنی است؛ پس از مقایسه جاسم کرار از سوی علی فتح الله زاده با علی کریمی و بهتر دانستن جاسم کرار بازیکن عراقی خود از جادوگر اسیا، این برای دومین بار است که بازیکنان عربی را با علی کریمی مقایسه می کنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)