پرسپولیس نیوز : سپ بلاتر در دیدار با رئیس دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس اعلام کرد درخواست دانشگاه پرسپولیس را بررسی خواهد کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس داریوش سودی رئیس دانشگاه علمی کابردی پرسپولیس در حاشیه ضیافت شام فدراسیون فوتبال برای سپ بلاتر با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار و گفتگو کرده و نامه ای که در دو صفحه تنظیم شده بود را به وی داد.
در متن این نامه رزومه دانشگاه پرسپولیس و رشته های ورزشی متعددی که در این دانشگاه تدریس می شود معرفی شده بود. رئیس دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در این نامه خواستار همکاری دانشگاه هایی که با فیفا ارتباط دارند با دانشگاه پرسپولیس شده بود که با موافقت اولیه سپ بلاتر همراه بود. بلاتر در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای دانشگاه پرسپولیس از تاسیس و راه اندازی دانشگاهی که رشته های متعدد ورزشی و رسانه ای مرتبط با ورزش در آن تدریس می شود به نیکی یاد کرده و تاکید کرد نامه درخواست دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس را بررسی کرده و به آن پاسخ خواهد داد.
بلاتر عنوان کرد: برخی دانشگاه ها در جهان ارتباط و تعامل نزدیکی با فیفا دارند و سعی خواهد کرد در صورت امکان ارتباطاتی بین دانشگاه پرسپولیس و این دانشگاه ها برقرار شود.
همچنین داریوش سودی رئیس دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس که اخیرا کتابی تحت عنوان « علم و فوتبال » منتشر کرده است این کتاب را به شیخ سلمان و بلاتر هدیه کرده و درباره محتوای این کتاب توضیحاتی به آنها ارائه کرد. بلاتر و شیخ سلمان نیز با امضا و نوشتن یادداشتی در این کتاب از انتشار کتب علمی فوتبال در ایران تشکر کرد.

دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس پاییز سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ، پیشکسوتان پرسپولیس و رسانه ها افتتاح شد و در بهمن ماه سال گذشته ترم اول این دانشگاه با جذب 100 دانشجو و تدریس رشته های فوتبال ، فوتسال و آمادگی جسمانی آغاز به کار کرد. این دانشگاه امسال در 13 رشته فعالیت های خود را توسعه داده و در حال حاضر 600 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و در بهمن ماه امسال نیز در 25 رشته توسعه خواهد یافت. رشته های مرتبط با فوتبال و ورزش از جمله تغذیه ورزشی ، روانشناسی ورزشی ، ماساژ ورزشی ، آنالیزور ورزشی ، خبرنگاری و گزارشگری ورزشی ، عکاسی و… از جمله رشته هایی هستند که اخیرا در دانشگاه پرسپولیس تدریس می شوند. اغلب رشته هایی که در این دانشگاه ارائه شده رشته هایی است که برای اولین بار در دانشگاه های ایران تدریس می شود.

 محمد رویانیان به عنوان رئیس هیات امنا و جعفر کاشانی و محمد زادمهر به عنوان اعضای هیات امنا در این دانشگاه فعالیت کرده و معمولا هر هفته یک بار اعضای هیات امنا جلساتی را برگزار می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)