پرسپولیس نیوز : مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم گفت: بلیت دیدار تیم های صبای قم و پرسپولیس تهران از چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تنها در ورزشگاه یادگار امام(ره) فروخته می شود.

رضا جعفری روز پنجشنبه افزود: پیش از این در بازی های فصل های گذشته که در قم میزبان تیم های استقلال و پرسپولیس تهران بودیم و با توجه به استقبال بالای تماشاگران برای حضور در این دیدار، پیش فروش بلیت در ورزشگاه های داخل شهر یک روز پیش از برگزاری دیدار انجام می شد.

وی بیان داشت: بنا بر تصمیم مسوولان حراست اداره کل ورزش و جوانان قم، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان قم، بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و صبای قم در روز برگزاری مسابقه و تنها در ورزشگاه یادگار امام راحل قم انجام خواهد شد.

وی زمان آغاز بلیت فروشی را ساعت 15 روز شنبه هشتم شهریورماه در باجه های بلیت فروشی ورزشگاه یادگار امام(ره) اعلام کرد و افزود: تماشاگران بلافاصله پس از تهیه بلیت می توانند به داخل ورزشگاه رفته و بر روی سکوها مستقر شوند.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صبای قم در حالی از ساعت 19 شنبه آینده برگزار خواهد شد که البرز حاجی پور با کمک های حمید غمزه و مهدی عالیقدر داوری این دیدار را برعهده دارند و مسعود مرادی نیز ناظر داوری بازی است.

هم اکنون تیم صبای قم با هشت امتیاز در رده ششم جدول و پرسپولیس با پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی جای گرفته است.

نشست خبری علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس تهران و صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم نیز عصر روز جمعه در محل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم برگزار می شود.

تیم های پرسپولیس و صبای قم در حالی از هفته ششم چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران برای بیست و یکمین بار به مصاف هم می روند که در 20 دیدار رو در رو در کارنامه بازی های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر هفت برد برای سرخ پوشان تهرانی، پنج برد برای سیاه و سفید پوشان قمی و هشت تساوی ثبت شده است.

در این میان سهم قرمزپوشان از 48 گلی که در دیدارهای رو در روی پرسپولیس و صبا به ثمر رسیده، 25 گل و سهم قمی ها نیز 23 گل است تا به این ترتیب علاقمندان به فوتبال در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره 49 در این دیدار باشند.

پس از انتقال تیم فوتبال صباباتری تهران در سال 87 به قم ، تا کنون تیم پرسپولیس در این شهر موفق به شکست صبا نشده است و شش مصاف گذشته این دو تیم با دو پیروزی صبا و چهار تساوی بین دو تیم همراه بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)