پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت: بازی با استقلال هرچه بود تمام شد.

 محسن بنگر، درباره پیروزی سرخپوشان در دربی ۸۲ اظهار داشت: برای کسب پیروزی در این بازی هم قسم شده بودیم. روز خوبی برای پرسپولیس و پرسپولیسی ها بود و فکر می کنم همه چیز برای ثبت این روز در تاریخ باشگاه مهیا بود.

وی ادامه داد: ما می دانستیم به پیروزی نزدیک هستیم اما واقعا فکر زدن چهار گل در ذهن هیچ یک از بازیکنان نبود. هرچند برای دقیقه به دقیقه این بازی برنامه داشتیم و در نهایت به هدف مان رسیدیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه طارمی هنگام ضربه پنالتی ناراحت شده بود و او توپ را به مهاجم سرخپوشان داد، گفت: من کار خاصی نکردم برانکو از گذشته مهدی را به عنوان پنالتی زن اول تیم انتخاب کرده بود و قرار بود طارمی پنالتی را بزند همه ما می خواهیم به مهدی کمک کنیم تا آقای گل شود. حق او آقای گلی است و امیدواریم با اقتدار این عنوان را از آن خود کند.

وی درباره حواشی به وجود آمده میان مهدی رحمتی با بازیکنان پرسپولیس بیان داشت: من در این باره صحبت هایم را انجام داده ام مهدی بین دو نیمه به نزد ما آمد و موضوع همان جا تمام شد. هرچند مدتی بود از رحمتی خبر نداشتم چون او اخیرا خانه اش را عوض کرده و دیگر همسایه ما نیست. اما خوشحالم که موضوع در آغاز نیمه دوم جمع شد و بازی به حاشیه نکشید.

مدافع پرسپولیسدرباره صحبت هایی که در حین بازی با رحمتی داشت خاطرنشان کرد: ما هیچ کری فوتبالی نداشتیم و بیشتر صحبت هایمان غیرفوتبالی است.

بنگر افزود: بازی با استقلال هرچه بود تمام شد ما حالا باید به فکر مسابقه هفته آینده باشیم تا در گرمای اهواز دچار مشکل نشویم. هدف اصلی همان چیزی است که از آغاز فصل درباره اش صحبت می کردیم و آن کسب عنوان قهرمانی است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)