خبرگزاری پرسپولیس : محسن بنگر، مدافع تیم پرسپولیس بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان از اتوبوس تیم پرسپولیس جا ماند.

بنگر بعد از بازیکنان پرسپولیس از رختکن این تیم بیرون آمد و بلافاصله عازم میکسد زون شد تا با خبرنگاران رسانه‌های گروهی مصاحبه کند.

با توجه به اینکه مصاحبه مدافع تیم پرسپولیس دقایقیبه طول انجامید، اتوبوس تیم پرسپولیس در غیاب او به سمت اصفهان حرکت کرد و محسن بنگر از اتوبوس تیمش جا ماند.

مدافع پرسپولیس پس از آن با وجود اصرارهای خبرنگاران راضی نشد همراه با اتوبوس آنها به اصفهان برود و همراه با یکی از هواداران تیم سپاهان به اصفهان رفت تا به پرواز تیمش برسد.

 

محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم سپاهان در دقایق پایانی نیمه دوم بازی از سوی کرانچار تعویض شد و هنگام تعویضش چند دقیقه تعلل کرد و نمی‌خواست از زمین بیرون بیاید.

 

 

زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان با نگرانی بسیار بازی را دنبال می‌کرد و با وجود اینکه تیمش 2 گل به پرسپولیس زده بود، در دقایق پایانی با نگرانی بازی را دنبال می‌کرد.

 

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور که برای تماشای این بازی به ورزشگاه فولادشهر رفته بود، در دقیقه 90 بازی ورزشگاه را ترک کرد.

تماشاگران تیم پرسپولیس بعد از این شکست شعارهای تندی علیه بازیکنان، مربیان و مسئولان تیم پرسپولیس سر دادند.

جلال حسینی، بازیکن تیم پرسپولیس که از شعارهای این تماشاگران عصبی شده بود، بعد از پایان بازی بر روی زمین و مقابل هواداران پرسپولیس، اعتراض خود را به این مسئله اعلام کند.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)