پرسپولیس نیوز : مدافع فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس به جای اینکه علیه یکدیگر مصاحبه کنند پول بازیکنان را پرداخت کنند.

محسن بنگر پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صبا در خصوص اینکه سرخ‌پوشان از بحران خارج شده‌اند، اظهار داشت: بحران خاصی نداشتیم، مسئولان کاری نکنند که بحران داشته باشیم، بهتر است کمی به فکر تیم باشند و حداقل یک درصد از پول بازیکنان را بدهند، اگر به آنها برنمی‌خورد پول بازیکنان را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: به جای اینکه علیه این و آن مصاحبه کنند یک درصد از قرارداد بازیکنان را بدهند مدیرعامل و اسپانسر آمدند اما چه فایده‌ای داشت؟ امیدوارم برای بازی آینده مقابل تراکتورسازی کمی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا آنها شارژ روحی شوند و به نفع تیم مصاحبه کنند تا اینکه علیه یکدیگر مصاحبه انجام دهند.

مدافع سرخ‌پوشان در خصوص اینکه آیا خبر دارد استقلالی‌ها پولی دریافت کردند یا خیر، گفت: من از تیم دیگر خبر ندارم، در مورد خودم صحبت می‌کنم که هیچ خبری نبوده و فقط شعار دادند ما هم در باد این شعار بازی می‌کنیم، سیاسی و یا هر کسی که مسئول تیم است به فکر بچه‌ها باشند تا مشکلات آنها برطرف شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)