پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم برد پرسپولیس است حتی با نتیجه ۱۰ بر ۹، نه گل نخوردن ما.

محسن بنگر درباره بازی با سایپا اظهار داشت: بدون شک با توجه به پیروزی شیرینی که مقابل تیم خوب و دونده مس کرمان داشتیم از لحاظ روحی و روانی آماده هفته چهارم هستیم. ریکاوری خوبی را انجام دادیم و برای بازی‌های هر چهار روز یکبار آمادگی کامل داریم و مشکل خاصی را از این بابت حس نمی‌کنیم.

بنگر ادامه داد: مقابل سایپا بازی داریم که تیمی بسیار خوب و جوان است. حتی مربی خارجی این تیم هم نشان داده که فوتبال ایران را می‌شناسد. ما در دیداری دوستانه که بدن‌های مان تحت پرفشارترین تمرینات بدنسازی بود مغلوب سایپا شدیم اما بازی‌های رسمی با تدارکاتی، زمین تا آسمان فرق دارد و اصلا مهم نیست که ما در بازی‌های دوستانه بازنده بودیم.

مدافع قرمزپوشان تاکید کرد: ما فقط باید ببریم، برخی از آمار گل نخوردن ما تعریف و  تمجید می‌کنند اما برایمان مهم نیست که در سه بازی گل خورده‌ایم یا نخورده‌ایم. ما فقط باید ببریم. حتی با نتیجه 10 بر 9 حتی اگر در یک بازی پنج گل هم بخوریم باید بدانیم که باید ۶ گل بزنیم. اینجور آمارها فقط در مطبوعات مطرح می‌شود و ما می‌دانیم از این خبرها نیست و باید ببریم.

بنگر در پاسخ به سوالی که با توجه به نتایج پرسپولیس آیا به این تیم امیدوار هستید که قهرمان شود یا خیر، تاکید کرد: به جز این نمی‌توانیم به مسئله دیگری فکر کنیم برای ما هر تیم شخصیت خاص خودش را دارد فقط باید بدانیم که یکنواخت در طول 90 دقیقه بازی کنیم تا خدایی نکرده در بازی‌ها غافلگیر نشویم، مثل اتفاقی که پارسال برای ما افتاد. مطمئن باشید جوانمردانه هم بازی خواهیم کرد و این حرفهایی که می‌زنند که ما با فوتبال ناجوانمردانه و این حرفها به دنبال برد هستیم یک نظر شخصی است که پس از باختها به زبان می‌آورند مطمئن باشید در فضایی جوانمردانه به حق خودمان می‌رسیم اما هرگز نباید دچار غرور شده و از بردها زود سیراب شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)