پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیم ملی فوتبال کشورمان متعلق به آنهایی است که از کنار آن به سود می‌رسند.

محسن بنگر  در خصوص جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس، شرایط این تیم در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، خداحافظی علی کریمی از فوتبال و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

ابتدا از شریط پرسپولیس بگو.

اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه فشار تمرینات بدنسازی هم تمام شد. با بازی‌های دوستانه‌ای که در ترکیه انجام دادیم حالا آماده شروع فصل جدید هستیم.

 این فصل بعد از چند سال در کنار حسینی بازی نمی‌کنی…

سیدجلال برای آینده‌اش تصمیم گرفته و من نمی‌توانم در این مورد حرف خاصی بزنم. حسینی یک فوتبالیست حرفه‌ای است و من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

 در مورد جدایی خلعتبری چه صحبتی داری؟

امیدوارم خلعتبری در اصفهان موفق باشد!

 می‌گویند حسینی و خلعتبری از مدت‌ها پیش می‌خواستند از پرسپولیس جدا شوند؟

به این حرف‌ها کاری ندارم!

 

 پرسپولیس فصل جدید با پررسپولیس فصل پیش چه تفاوتی دارد؟

امسال تیم ما جوان و خوب است و به نوعی از تیم  سال گذشته بهتر هستیم. فقط امیدوارم جوانی تیم به ضرر ما تمام نشود. البته امسال قرعه سختی هم نصیب ما شده و باید در همان ابتدای لیگ با تیم‌های نفت و فولاد بازی کنیم.

 با جدایی سیدجلال حسینی دوست نداری یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس باشی؟

نه. چون اعتقاد دارم مهم موفقیت پرسپولیس است و بازوبند که یک تکه پارچه است.

 در مورد خداحافظی علی کریمی از فوتبال چه صحبتی داری؟

کریمی بزرگ فوتبال ماست. او هم بازیکن بزرگی است و هم شخصیت بزرگی دارد. افتخار می‌کنم کنار این بازیکن بازی کردم. من به عنوان یک عضو کوچک پرسپولیس از زحمات علی کریمی تقدیر می‌کنم.

 راستی قضیه خداحافظی‌ات از تیم ملی چیست؟

یک خبرنگار ساعت 4 صبح در فرودگاه از من پرسید که در مورد تیم ملی چه نظری داری، من هم گفتم به تیم ملی فکر نمی‌کنم. تیم ملی برای آنهایی است که از کنارش سود می‌برند. برای چنین افرادی سرنوشت تیم ملی یا سرمربی‌اش مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)