پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم با تغییر مدیریت هیچ فرقی نکرده است اما وعده‌ داده‌اند لخویا را ببریم اوضاع باشگاه بهتر خواهد شد.

محسن بنگر در پایان تمرین عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: همه امید ما این است با کسب یک برد در مصاف با حریف قطری از بحران خارج شده و مشکلات‌مان برطرف شود، البته اگر مشکلات حل شدنی باشند!

وی افزود: لخویا و دیگر حریفان آسیایی همه از تیم‌های قدرتمند این قاره به حساب می‌آیند و بازیکنان خارجی گرانقیمتی در اختیار دارند. آنها نزدیک به 20 میلیون ریال هزینه جذب بازیکن خارجی می‌کنند اما ما امکانات‌مان بسیار ناچیز است تا حدی که پیراهن تمرین هم نداریم. همه امید ما این است با فوتبال برتری که نسبت به عرب‌ها داریم، حریف قطری خود را شکست دهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا باشگاه اخیراً حق و حقوق آنها را پرداخت کرده و آیا آمدن نژادفلاح تغییری در باشگاه ایجاد کرده است یا خیر؟»، یادآور شد: نه هیچ پولی به حساب بازیکنان واریز نشده است. از زمان تغییر مدیریت من تغییری در روند تیم و باشگاه ندیده‌ام اما وعده داده‌اند اگر لخویا را ببریم تغییرات خوبی در باشگاه در راه است.

بنگر در خصوص اینکه گفته می شود اوضاع پرسپولیس با تغییر کادر فنی بهتر خواهد شد، تأکید کرد: به نظر من درخشان کارش را خوب انجام می‌دهد. مربیان زیادی در این چند وقت به پرسپولیس آمدند اما دیدید که شرایط تغییری نکرد. در این مقطع زمانی صلاح نیست در کادر فنی تغییری ایجاد شود و منِ بازیکن وظیفه خود می‌دانم که در اختیار سرمربی باشم.

وی در مورد شرایط خودش نیز توضیح داد: خوشبختانه هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادم و خود را برای بازی با لخویا آماده و سرحال می‌بینم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان عقیده دارد خریدهای پرسپولیس در نیم‌فصل خوب نبوده‌اند، گفت: این موضوع اصلاً ربطی به من ندارد. در مورد مسائل فنی از من سؤال نکنید، چرا که دخالتی در این زمینه نخواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)